Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kWh e-Pedal
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nabrU, post: 59438, member: 919"] Nie dogadaliśmy się na pewno... Wallbox to nazwa firmy, której konkretny model EVSE używany w tym rozwiązaniu podałem - [URL]https://wallbox.com/en_uk/quasar-dc-charger[/URL] Więc nie użyłem słowa 'wallbox' w sensie jakiegoś EVSE, tylko napisałem to z wielkiej litery bo to marka taka jak samochód Ford czy żelazko Philips. Ja nie pisałem że chcę korzystać z CHAdeMO -> CCS. Chodziło mi o dedykowane EVSE V2H z wtyczką CCS, np jak tu: [URL unfurl="true"]https://www.indra.co.uk/indra-to-develop-ccs-v2h-charger-as-part-of-zero-emission-norton-project[/URL] [URL unfurl="true"]https://wallbox.com/en_us/quasar2-dc-charger[/URL] Jeśli tego typu urządzenia się rozpowszechnią to i rozwiązanie V2H też, bo jednak większość EV na świecie używa złącza CCS. Mam nadzieję, że teraz napisałem wszystko jasno... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kWh e-Pedal
Top