Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
No i znowu wypadek!!!! czyli moje przygody z naprawą i ubezpieczycielami część druga
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 61754, member: 127"] Nie tylko Tobie. Przecież to jakaś głupota jest. Wyobraź sobie że wymieniają Ci silnik na gwarancji w spaliniaku i celowo powodują uszkodzenia gładzi cylindra żeby miał parametry takie, jakby miał już 100tys przebiegu. Zrozumiałbym ograniczenie jeśli dostałeś inną baterię niż miałeś. No i to jest normalne. Na przykład miałeś model S60, wymienili Ci na gwarancji baterię na taką z S90, ale ograniczyli ją do 60kWh, bo taka powinna być w tym aucie. Ale nie żeby ograniczyli do 54kWh, bo miałeś 10% degradacji. W to nie wierzę. Innymi słowy: jestem w stanie zrozumieć, jeśli Daniel dostanie baterię z LR, ale ograniczoną do tylu kWh, ile tam powinien mieć w SR. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
No i znowu wypadek!!!! czyli moje przygody z naprawą i ubezpieczycielami część druga
Top