Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
No i znowu wypadek!!!! czyli moje przygody z naprawą i ubezpieczycielami część druga
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="danielm, post: 69321, member: 12"] Nadeszla wielkopomna chwiła!! Dziś odebrałem swoje auto, po 4 miesiącach ale za to lepsze niż.... było nowe. 1. Na gwarancji wymieniono baterię na nową... podobno LFP... od modelu Y SR. Jako nowa pokazywała 360km zasięgu, po 3 latach i 64tys km spadło do 344km, teraz pokazuje 390km naładowana do 100% więc wychodzi na to że 50kwh dostępne plus bufor poniżej zera. Krzywa ładowania do przetestowania, na V2 przekroczyło 140KW które wcześniej było maxem dla 3SR+, w weekend wybiorę się na v3. - z faktury wynika że nowa bateria tego typu kosztuje 41,626 zł (chyba netto) i czas wymiany to 4 godziny - ze względu na inny typ baterii (przystosowany do pompy ciepła) należało zrobić 3 retrofity: Busbar DC Input to Harness DC Input Fuse - HV Battery - Cabin Heater ASY,12V BATT AND VENT PLUG,M3 (1129182-00-B) czas kolejne 3 godziny, razem 7 godzin - oprócz tego wymieniony został aku 12v na nowy. poprzedni jeszcze żył ale ponieważ auto ma 3 lata, 2 miesiące spędziło w bodyshopie i 2 miesiące w Ząbkach to prewencyjnie wymieniono naprawa na gwarancji więc koszt 0zł 2. oprócz tego zgłosiłem problemy z zawieszeniem, po 2 miesiącach w bodyshopie lewy przód hałasował na każdej nierówności, przy przyspieszeniu i hamowaniu. wymieniono oba wachacze na najnowszy model. wcześniej prewencyjnie smarowano, teraz wymieniają na gwarancji, koszt 0zł, 0,3rbh na inspekcje, 0,4rbh na wymianę, koszt wachaczy i śrub niecałe 400zł plus robota 3. zgłosiłem samooślepianie się kierunkowskazów w nocy, znany problem w starszych modelach, oba zostały wymienione na nowszy model. niestety ponieważ mam przedlifta a kierunkowskazy nowe są czarne, doklejana jest chromowa wstawka. problem w tym że ja mam chromedelete i na originalnych chomowych kierunkowskazach miałem czarne wstawki, teraz mam odwrotnie :), koszt 600zł za sztuke, do tego 40zł za wstawki chromowe i 0,05rbh robocizny per stronę, całość wyszłaby ponad 1300zł, wymienione na gwarancji więc koszt 0zł 4. ponieważ auto skończyło 3 lata, za rok kończy się gwarancja poprosiłem o przegląd gwarancyjny. sprawdzono co mieli sprawdzić, wymieniono filtry kabinowe sztuk 2, i 0,1 rbh za sprawdzenie płynu hamulcowego. zalecono wymianę płynu hamulcowego w przeciągu najbliższego roku/20tys km. koszt 140zł za filtry i 130zł za robocizne. 5. Na koniec żeby nie było że pracowali za darmo, zleciłem doinstalowanie HOMELINKA. koszt 1256zł i 0,2rbh całość wyszła ponad 1500zł netto, ponad 1800zł brutto. auto ma lepsze zawieszenie niż miało jako nowe, ma lepsze kierunkowskazy niż gdy było nowe. ma 10% większą baterię niż gdy było nowe i prawdopodobnie LFP (do sprawdzenia krzywa ładowania na suc3). a do tego homelink [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
No i znowu wypadek!!!! czyli moje przygody z naprawą i ubezpieczycielami część druga
Top