Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Norweski test "na jednym ładowaniu"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ronin78, post: 254975, member: 1162"] Bo tu nie ma dużej różnicy w cenie. Jakby było R5 30kWh vs R5 52kWh to stosunek ceny do zasięgu mógłby wpływać na rachunek sumienia ile ja tak naprawdę potrzebuję. Teoretyzując procentowo: R5 52kWh - 142.900 R5 40kWh - 120.900 R5 30kWh - 97.100 Czyż nie byłoby wspaniale kupić na jazdy wokół komina R5 w cenie Springa? Byłoby jeszcze lżejsze więc zużycie energii też w dół. Ślad węglowy w dół, tym się ekolodzy powinni zająć :LOL: (nie ma jak pokonać "wariatów" ich własną bronią). Właściciele EV powinni płacić podatki zależne od wielkości baterii - nagłówki za ...20 lat czy za 5 lat? - będzie tak czy nie?) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Norweski test "na jednym ładowaniu"
Top