Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
RENAULT
Inne modele i pozostałe pytania
Nowa Dacia Spring
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 216444, member: 127"] Jak kto woli. Generalnie po to są różne charakterystyki zabezpieczeń, żeby mieć zapas w zależności od rodzaju obciążenia. Czyli gdy startuje jakiś silnik lub jakiekolwiek inne urządzenie które może przekroczyć natężenie znamionowe (lodówka, pompa głebinowa, etc) to żeby nie wywaliło od razu bezpiecznika, tylko żeby silnik zdążył wystartować zanim zabezpieczenie zostanie wyzwolone. Nie po to, żeby notorycznie celowo długofalowo je przekraczać, bo "może będzie ok". Tak - zalecam wydać 800 pln, bo to główna i najważniejsza rzecz przy ładowaniu samochodu elektrycznego: przyłącze elektryczne. Samochodu, który kosztował kilkadziesiąt tysięcy pln. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
RENAULT
Inne modele i pozostałe pytania
Nowa Dacia Spring
Top