Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Nowa nawigacja 2021
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bronek, post: 6302, member: 6"] Drugi przejazd ta samą trasą i wszystko co wyżej się potwierdzilo z kilkoma spostrzeżeniami. Zjazd Koszalin Wschód to "zjazd roboczy" - po prostu koniec trasy, a znaki obniżające prędkość są na tablicach 100 potem 80 i chyba 60 czy 40? Tesla tego nie widzi - zapierdziela dalej te swoje 120+ 10km/h. Nie wiem jakby to wygladało bo pas sie kończy plastikowymi " w barwach Narodowych" modulami itd. Zjechała mi też inaczej z drogi S6. Wczoraj z 130 obnizyła do 90 i potem w zjazd tak po 1/3 przejechania obok. dzisiaj 130 kmh i zajzd z leciutkim tylko zwolnieniem na jego początku potem szybko, aż strach i całkiem mocne dohamowanie przed ślimakiem. No i to co u nas częste: Zła ocena lub jej brak gdy na pasie lewym ktoś zapierdziela jak wariat a my te swoje marne 130 (+10 ponad ograniczenie), a Tesla bierze sie za wyprzedzanie auta wolniejszego pakując się przed idiotę i robi z nas kretyna. ;-) Oczywiście możemy tego manewru nie zaakceptować, ale gdyby było to FSD to mamy z tyłu wkurw... nego barana. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Nowa nawigacja 2021
Top