Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Nowe przepisy techniczne FIA Electric GT obejmują do ładowanie 700 kW [link ENG]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="BigB00, post: 5195, member: 30"] To żeż mi zabił ćwieka. Co prawda 87kWh nie nazwałbym małą pojemnością :) , ale to że to mogą być LTO nie pomyślałem. Na stronie FIA jest tylko komunikat, że: [I]Through partnership with industry-leading firm Saft, a subsidiary of Total, the category will allow the manufacturers to build their own bespoke battery layouts based on Saft-supplied cells. Relying on Saft's 100 years of experience in areas such as aeronautics, space programmes, defence and motor sport, [B]Saft has developed bespoke lithium-ion pouch cells[/B] optimised for the needs of the new class.[/I] No to postanowiłem zobaczyć jakie to baterie Li-ion wytwarza firma Saft. Co mi się udało dowiedzieć? Ano, nic :( Póki co firma wytwarza baterie: [I]Our primary-lithium battery range consists of three main electro chemistries – Li-SOCl2, Li-SO2, Li-MnO2 – each providing both high-energy and high-power solutions. Proven over time, our technologies can last more than 20 years, making them ideal for use in long-lasting applications where replacement is difficult and expensive. A good example is gas, water and electric meters, where primary lithium is the battery of choice. The most powerful lithium-ion batteries are also made by Saft. We offer solutions with many different electro chemistries such as NMC, NCA, NMC/NCA and SLFP.[/I] [URL unfurl="true"]https://www.saftbatteries.com/products-solutions/our-chemistries[/URL] Pierwsza grupa to baterie których nie można naładować ponownie. Druga, owszem to baterie które można już rozładowywać i ładować ponownie, ale ze specyfikacji wygląda na to że są to baterie cylindryczne i pryzmatyczne, a nie workowe. [URL unfurl="true"]https://www.saftbatteries.com/download_file/6X7JMGAnv3Fm6HdmtEv%252B2gtlbZ1bRRVHkjS11M6md92GD2EF7vU%252F3Oybbz3WOlG%252BxR8srpA5iCdJ%252FV3IQzTVHQyiTucngZKEg9KkYCLkowAvgaG1huq1d69jsZmwPXR1CST1MBaukKfE4jWreOo1Tyf49Ug6QCcSSU2e7%252F4OBnAwQp7EWA%253D%253D/Selector-guide_54083-2-0320.pdf[/URL] Co zatem wiemy? A tyle, co napisałem na początku - nic. Wygląda na to, że opracowali nową technologię baterii workowych, z niewiadomą mi chemią. Natomiast jeśli baterie LTO mają małą pojemność tak jak napisałeś to raczej nie będzie to ta chemia (zakładam, że gdy mówimy o 87kWh to jest to pojemność duża). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Nowe przepisy techniczne FIA Electric GT obejmują do ładowanie 700 kW [link ENG]
Top