Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Nowe salony i serwisy Tesli w Polsce
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="KrzyCh, post: 126644, member: 2081"] Właśnie przeczytałem ten wątek i widzę, że raz za razem starasz się przekonać innych tym samym argumentem, że Tobie salon w Ząbkach ‚nie odpowieda”. Może być ciężko. Też bym wolał bardziej schludny. Jednak postawmy się w butach kogoś, kto ten biznes prowadzi i dajmy w konfiguratorze ludziom wybór: 1) Samochód z minimalną obsługą - w standardzie 2) Samochód z obsługą dealerską na poziomie - cena; +20% 3) Samochód z działem Marketingu - cena; +20%. Idę o zakład, że 99% klientów Tesli pozostałoby przy opcji 1). To co zrobił Elon to nie wstawił do konfiguratora opcji 2) i 3), bo koszt ich budowy musiałby ponieść z góry. I przejechałby się na tym tak samo jak na obietnicy FSD. Ale FSD to przynajmniej jakaś innowacja jest. W Ząbkach byłem 3 razy: na jeździe próbnej, po odbiór samochodu i raz na serwisie. Mam nadzieję bywać tam jak najrzadziej, za to doceniłbym schludne WC przy każdym SuC, nawet za opłatą lub w abonamencie 😎. PS Tylko proszę nie przenośmy dyskusji na „czy Marketing i Dealership kosztują 40%”, bo ani wątek ani mój post nie o tym. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Nowe salony i serwisy Tesli w Polsce
Top