Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
Nowy cennik GreenWay od 01.11.2022
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="solik, post: 59285, member: 421"] Audi S3 nie jest segmentem D :) to kompakt C w dwoch typach nadwozi - hatchback i sedan. otoz nie, dlaczego? mialem, wiem.. srednia w 2.0 310KM bez GPF to byla 14l, z GPF podejrzewam ze jest o wiele gorzej bo on sie niewidzialnie wypala i wtedy rosnie spalanie. [ATTACH type="full" width="583px" alt="Zrzut ekranu 2022-10-18 o 11.36.32.png"]7183[/ATTACH] Wyposazone S3 podobnie do Tesli 3 to 250k, RS3 to juz blizej 350k niz dalej (akurat to auto to zly przyklad bo ma 2.5 R5 co staje sie juz kultowym silnikiem i ci co maja te auta chowaja je do szopy) Pomijam koszt przegladow gdyz tanio nie jest nawet w 2.0 a i naped haldex tez ma swoje bolaczki (to przednionapedowy samochod z dolaczanym tylem, czasem sie zdarzy ze tyl sie nie zalaczy kiedy trzeba - w TM3 naped jest perfekcyjny). Z perspektywy posiadacza obu pojazdow nie ma co porownywac, wygrywa TM3 mimo wad takich jak wadliwy soft, brak dzialajacych swiatel adaptacyjnych.. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
Nowy cennik GreenWay od 01.11.2022
Top