Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Nowy elektryk za 110tys zł
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Raballach, post: 144294, member: 2952"] No dobra, oddałem dzisiaj MX-30 po weekendowym jeżdżeniu. Obiecałem że podzielę sie wrażeniami. Jeśli można to podsumuję to po prostu plusami i minusami. Plusy: - wyświetlacz HUD, robi robotę, wszyscy to chwalą po chwili jazdy. - wygląd, przynajmniej dla mnie, Mazdy wyglądają ok, szczególnie te ciemniejsze kolory. - materiał wnętrza, oprócz tych kilku plastików, (CX30 lepiej wykonany) - wydaje się dość cicha, również przy prędkościach 120-130km/h - nic tu niepotrzebnie nie piszczy, ogólnie systemy są mało upierdliwe, ani razu nie chciał żebym np. złapał kierownicę. - dobrze się prowadzi, dużo tu Mazdy. - wygodnie się siedzi - wydajna klimatyzacja, bardzo szybko robi się ciepło. - dobre nagłośnienie - świetna tylna kamera, no i bajer w postaci rzutu z góry - przydatna przednia kamera - jak dla mnie wystarczające przyśpieszenie, nie ma tragedii, chociaż po osiągach na papierze, spodziewałem się dramatu. - aplikacja do zdalnego zarządzania samochodem nawet działa. - matrycowe światła, chociaż miałem mało możliwości ich dokładanego sprawdzenia. - zużycie energii ok, miałem średnio 17kwh, ale ja raczej oszczędnie jeżdżę. - na koniec to co zawsze czuję w Mazdach, jakiś taki relax i przyjemność z jazdy. Jazda tymi autami cieszy. Teraz minusy: - drzwi z tyłu, to wiadomo taki oczywisty minus, daremne to jest, może one i miałyby sens, jakby to auto byłoby o 30 cm dłuższe i o tyle samo dłuższe te drzwi, żeby po otwarciu bardziej odsłaniały tylną kanapę. A tak to nie wiadomo jak tam wejść. Za to w miarę wygodnie się wrzuca zakupy na tylną kanapę. - pojemność baterii, rozumiem zamysł jaki temu przyświecał, ale jednak wszyscy idą w drugą stronę. Do jazdy po mieście wystarczy, gdzieś dalej nie ma sensu. Mały zasięg ale przynajmniej wolno się ładuje. - mógłby lepiej hamować przy max rekuperacji. Musiałem niekiedy wspomagać się hamulcem. Czy to wina małego pojedynczego silnika? Nie wiem. - na mokrej nawierzchni potrafił zgubić trakcję przy przyśpieszaniu. Może to wina że miał jakieś dziwne zimówki założone, jakieś Kendo czy coś. Ogólnie niedopuszczalne przy tak małej mocy. - aplikacja mogłaby pokazywać więcej parametrów i oferować więcej możliwości zdalnego zarządzania samochodem. - uchwyt na kubki jest zbyt mocno z tyłu i niewygodnie sięga się po kubek. To tyle. Plusów dużo więcej niż minusów, lecz te pierwsze dwa minusy są dużego kalibru i mocno rzutują na cały samochód. MX-30 jest dobrym samochodem ale ma dwie poważne wady. Wersja którą jeździłem jest warta cennikowo 185 tys zł, przesadzona cena, myślę że nikt go za tyle nie kupi, w podobnej cenie są już inne elektryki, znanych i cenionych marek, o dużo większym zasięgu. Mam wrażenie że wystarczyło wsadzić baterię o pojemności 50kwh w CX-30 i ustawiały by się po niego kolejki... To tyle, jeszcze raz dziękuję wszystkim którzy udzielali się w tym wątku. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Nowy elektryk za 110tys zł
Top