Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Nowy Supercharger Odolion / Ciechocinek
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Jaceq, post: 233986, member: 1236"] Właśnie kurcze w ogóle nie rozumiem tej zmiany dot. AP. Jedyne co mi przychodzi do głowy to faktycznie utrudnienie takich modyfikacji jak continuous autopilot w S3XY commander. Tylko jakoś mi się nie chce wierzyć, że o to chodzi. Może mają jakąś dobrą argumentację tylko się tym z jakiegoś powodu nie chwalą? W każdym razie trzymam kciuki za panów od commandera żeby coś wymyślili. Skoro da się to obejść dodatkowym profilem to może znajdą jakiś sposób żeby przełączać między AP a tempomatem. IMHO z tego co opisujecie to ten autopilot w Juniper działa wręcz niebezpiecznie przy zmianie pasa. Jeśli dobrze rozumiem, zmiana pasa i niezareagowanie na czas oznacza wyhamowanie auta.. Czyli daję kierunkowskaz, wskakuję na lewy pas żeby wyprzedzić i jeśli nie połączę tego z natychmiastowym wciśnięciem pedału gazu to zamiast wyprzedzić wyhamuję na lewym pasie. Przy większym ruchu to już tylko krok do tego, żeby ktoś mi wjechał w bagażnik.. Poprzednia opcja była sensowna, ta brzmi jakby ktoś tego w ogóle nie przemyślał.. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Nowy Supercharger Odolion / Ciechocinek
Top