Nowy właściciel - problem z kontem Tesla

Riki83

Zadomawiam się
Poprzednik przepisal wszystko, no ale resetu auta nie zrobil tylko wykasowal klucze swoje w sensie telefony. i profile auta. Sprobowalem jego kontem i sie nie udalo bo mi użyczył wczoraj dzieki!!!! reset profilu... szukam i szukam i mam - nacisnąłem reset profilu. bede dzis testowal....
 

Riki83

Zadomawiam się
ale na stronie mam cos takiego:
w pulpicie nawigacyjnym po zalogowaniu:
jest moja tesla rocznik i vin i opcja "zarządzaj"
a pod spodem osobne auto i napis " czy samochód został zakupiony od innego sprzedawcy" i opcja dodaj. pyta o vin, wpisuje i nic. błąd.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
ale na stronie mam cos takiego:
w pulpicie nawigacyjnym po zalogowaniu:
jest moja tesla rocznik i vin i opcja "zarządzaj"
a pod spodem osobne auto i napis " czy samochód został zakupiony od innego sprzedawcy" i opcja dodaj. pyta o vin, wpisuje i nic. błąd.
Tego nie ruszaj Kazdy to ma
Np ja nie mogę usunąć tej czrwonej Tesli niby zamawianej. Pracownik w Ząbkach, też jest za cienki. A na maila odpowiedzieli, że przekazali......?? I mam to w nosie
e
Screenshot_20231124-125545_Brave_copy_1024x768.jpg
 
Last edited:

Riki83

Zadomawiam się
Ja miałem dokładnie to samo. W końcu pomógł reset konta - z jakiegoś powodu moje konto było przypisane na rynek amerykański - TM3 z Chin. Zgłosiłem przez stronę problem - dopiero po eskalacji team w USA pomógł to naprawić. Ewentualnie - spróbuj to zrobić w mobilnej aplikacji (reset profilu).
a reset konta - team z usa... a jak to ominac - w sensie tesle wawa ktora mi dzis jasno napisala... ze nic nie mogą zrobic. i każą mi kleme odlaczac - no co to za smut. zresetuje sie wtedy tak samo wszystko?

a jak zapytalem czy klema to tez znajde minus za zaslepką w zderzaku przednim to odpisal ze nie moga udzielac takich informacji i porad jak zresetowac :)
 

Riki83

Zadomawiam się
jutro wymieniam filtry hepa to tak zrobie... na czas wymiany odepne klepe..... niestety reset profilu wywalenie apki z telefonu... zmiany hasla... nic nie daly. reset soft - auta, przytrzymujac przyciski na kierze fajnie calosc sie zrestartowala... ale hard reset nie idzie - nazwa lub haslo wpisuje i nic. Malo tego.... po resecie profilu adres domowy wrocił do wlasciciela poprzedniego i praca tez :)
 

Norbert

Posiadacz elektryka
jutro wymieniam filtry hepa to tak zrobie... na czas wymiany odepne klepe..... niestety reset profilu wywalenie apki z telefonu... zmiany hasla... nic nie daly. reset soft - auta, przytrzymujac przyciski na kierze fajnie calosc sie zrestartowala... ale hard reset nie idzie - nazwa lub haslo wpisuje i nic. Malo tego.... po resecie profilu adres domowy wrocił do wlasciciela poprzedniego i praca tez :)
Skąd jesteś ?
 

Riki83

Zadomawiam się
Jestem z okolic Zgorzelca, a zadnego takiego przekazania nie bylo typu umowa itp. Wzial ode mnie dane do logowania i bedac w Tesli wszystko przepisal na mnie. i gdy sie zalogowalem juz mialem dostep do pojazdu. i nic wiecej nie robil.

a na www po zalogowaniu wlasnie nie ma nigdzie opcji zeby wyslac umowe zakupu itp
 
Last edited:

Halisep

Posiadacz elektryka
Pierwszy raz słyszę o takim sposobie.
W normalnym trybie: właściciel przepisuje samochód z poziomu swojej aplikacji na nowego właściciela. Tutaj sprzedawca potrzebuje tylko tylko Twojego maila, imię i nazwisko, na które masz założone konto. Po kilku chwilach samochód pojawia się u nowego właściciela. Nie trzeba tu żadnego logowania Twoimi danymi. Nie trzeba też wysyłać nigdzie żadnych maili ze skanami. Proste, łatwe i przyjemne, bo jedna strona się cieszy, że w końcu się pozbyła Tesli, a druga, że ją w końcu nabyła 😄
 
Top