O pożarach aut typu BEV.

Michal

Moderator
Podrzucę fajne statystyki dla tych, którym się nie chce oglądać - HICE palą się około 3x częściej niż EV - gdyby ktoś miał problemy z halą garażową.
Do tego na 15 pożarów EV 3x to był Melex :D
W tym był też jeden EV, który palił się dwa razy i jeden pożar był wynikiem podpalenia.
Czyli finalnie za paliło się do tej pory 10 faktycznych EV.
 
Last edited:

ypl

Pionier e-mobilności
Podrzucę fajne statystyki dla tych, którym się nie chce oglądać - HICE palą się około 3x częściej niż EV - gdyby ktoś miał problemy z halą garażową.
Do tego na 15 pożarów EV 3x to był Melex :D
W tym był też jeden EV, który palił się dwa razy i jeden pożar był wynikiem podpalenia.
Czyli finalnie za paliło się do tej pory 10 faktycznych EV.
Trochę nas tu jest, u mnie ygrek zawsze pod ładowarkę podpięty jak stoi w garażu, obstawiam, że nigdy nikomu z nas się BEV nie zapali.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Trochę nas tu jest, u mnie ygrek zawsze pod ładowarkę podpięty jak stoi w garażu, obstawiam, że nigdy nikomu z nas się BEV nie zapali.
nie wiemy jak te baterie będą się zachowywać po 10 latach a do tego tesla korzysta z baterii od różnych producentów, w różnych kształtach i technologiach, a to kolejna niewiadoma. tak jak niewiadomą jest przyczyna pożaru, bo jeśli bateria jest nienaruszona to albo zwarcie, albo coś zupełnie innego. tyle że w tym roku podobno na autostradzie w polsce spalił się model y i podobno przyczyną pożaru był ładujący się na indukcji iphone z winą po stronie iphone.
 

Norbert

Posiadacz elektryka
Mnie "martwi" "często" pojawiający się Mercedes ...
Wcześniej nie słyszałem aby był z tym problem w przypadku tych aut, ale też nie interesuje się tym bardzo.
 
Top