Obniżka cen

nnnnn

Pionier e-mobilności
ciekawe jak wpłynie to rynek aut używanych - szczególnie tesli - może w końcu się opanują szaleńcy sprzedający stare tesle 3 sr+ po 160k lub więcej....
To kup za 250 tyś jeszcze trzy miesiące temu sobie nową i sprzedaj po dwóch latach za 120 mądralo.Takie pierd.....
Nie ma się o co spinać, był ruch i ludzie chcieli płacić 160k za stare TM3 sr+ to się sprzedawały po tyle. Jak teraz nowa TM3 z dopłatami wyjdzie za 190k to nikt nie spojrzy na stare albo będzie mocno zbijał cenę. Dla handlarzy dłuższy okres sprzedaży to strata bo kasa zamrożona, potencjalne obniżki nowych aut ze względu na "wojnę cenową", starzenie się technologii, w której jest wykonane używane auto itd. Dobrze że jest wybór.
 

chewbacca

Posiadacz elektryka

Attachments

  • IMG_0633.PNG
    IMG_0633.PNG
    371,7 KB · Liczba wyświetleń: 46

Olecki

Pionier e-mobilności
To kup za 250 tyś jeszcze trzy miesiące temu sobie nową i sprzedaj po dwóch latach za 120 mądralo.Takie pierd.....
Jeszcze całkiem niedawno utrata 50% wartości po 2-3 latach w segmencie premium (a zdaje się że Tesla chciała by tu aspirować) było czymś absolutnie normalnym. Od momentu problemów z dostępnością aut wystąpiły anomalie gdzie można było sprzedać 1-2 letnie auto w cenie nowego z katalogu ale jeśli wróci nadprodukcja aut to i wrócą duże spadki wartości używanych samochodów.
 

tomA

Posiadacz elektryka
Jeszcze całkiem niedawno utrata 50% wartości po 2-3 latach w segmencie premium (a zdaje się że Tesla chciała by tu aspirować) było czymś absolutnie normalnym. Od momentu problemów z dostępnością aut wystąpiły anomalie gdzie można było sprzedać 1-2 letnie auto w cenie nowego z katalogu ale jeśli wróci nadprodukcja aut to i wrócą duże spadki wartości używanych samochodów.
dokładnie tak, tak działał rynek. Też kupiłem 4 lata temu bmw i sprzedałem po 3 latach w cenie za którą ją kupiłem po rabacie flotowym :cool: nie wspominając o odliczeniu vatu i kosztów....zarobiłem na tym dealu sporo ale to było chore.... no chyba że będziemy mieli inflację nadal po 20% R/R to auta używane nie będą tak szybko tanieć...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
2022r to rok graniczny , po nim wszystko może być inaczej .
Miałem farta jako w czopku urodzony, dlatego do dzisiaj wielu ma mnie w d..pie :)

Zdążyłem pospłacać dlugi-kredyty swoje i dzieci , sprzedać firmę po starej dobrej cenie , zainwestować . Zbudować dom dzieciakowi . Po dawnemu jeszcze zmodernizowac kilka rzeczy w domu jak np. panele , pompa ciepla , studnia itp ..
Odświeżyć agd i kupić dwa samochody .
I to nie że jestem taki mądry lub mam zdolności prorocze . Po prostu przypadek , ktoremu trzeba tylko pomóc zaistnieć .
Jedna rzecz która mi w pełni nie wyszla, a jest związana z tym Forum, to wlasnie zakup Xsa, a wszystko przez posiadanie fajnej nie awaryjnej Trójki , którą się jeszcze nie nacieszyłem .
Za długo zwlekałem z decyzją w 2021 było za wcześnie , a w 2022 już za późno . Ale nie żałuję .
 

solik

Pionier e-mobilności
W momencie gdy kolejka na auto była na 2 lata do przodu, to sprzedawca był Panem i olewał klienta, zapominając że to jednak klient pośrednio "płaci mu wypłatę"
W markach premium nadal tak jest, w niektorych salonach nawet nie ma demowek, na lokalnym salonie BMW na placu same X5 do wydania bo teraz tylko takie sie sprzedaja
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
W markach premium nadal tak jest, w niektorych salonach nawet nie ma demowek, na lokalnym salonie BMW na placu same X5 do wydania bo teraz tylko takie sie sprzedaja
Nie generalizuj. Np. w Audi już nawet nie wyrzucają z salonu za pytanie o rabat ;-)
Ale np. na Civica trzeba czekać prawie rok.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
W markach premium nadal tak jest, w niektorych salonach nawet nie ma demowek, na lokalnym salonie BMW na placu same X5 do wydania bo teraz tylko takie sie sprzedaja
Ja mam inne spostrzeżenie, w zeszłym tygodniu na EQA dostałem 3.8% rabatu a byłem prosto z ulicy i nawet nie szczególnie zainteresowany. Jazda próbna pogadanie ze sprzedawcą, który nie robił mi łaski w trakcie jazdy.
 
Top