Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Off-Road assist
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="refi1234, post: 206931, member: 2030"] Ok, dzieki. Ale mam dodatkowe pytanie. Rozumiem że TM3P nie ma off-road assist w panelu ale za to możesz ustawić suwakiem parametry w track mode. Ustawienie w track mode w TM3P da Ci tylko wartość na sztywno (podział napędu przód-tył, ew stałą zmiane np. wyłaczenie lub ograniczenie regen, ew inne dostepne w track mode). Off road assist to: a/ automatyczny i zmienny, do czasu wyłaczenia i bez udziału kierowcy - działający wg algorytmu podział napedu przód-tył b/ automatyczny i zmienny wg algorytmu podział regenu (aby zminimalizowac ryzyko slizgu) c/ automatycznia i zmienna korekta pedału przyspieszenia (zmiana momentu obrotowego, aby nie było zrywu) d/ może jeszcze coś o czym zapomniałem, co dzieje się dodatkowo w tle. Przykład. Jedziesz w trybie chill, pojawia sie problematyczna droga, naciskasz guzik - załączasz off road assist (bez stawania i gmerania w track mode), na ekranie pojawia ci sie informacja o trybie off-road. Naciskasz ponownie - wyłączy, wraca do chill. Wszystko podczas płynnej jazdy. Pytanie jest wiec nastepujace. [B]Czy taka opcja (off road assist) sterowana jednym przyciskiem jest lepsza od opcji ręcznej regulacji w track mode, czy też dla Ciebie (lub uzytkowników TM3P) nie ma to znaczenia?[/B] Pytam z ciekawości, jak wspominałem nie mam doswiadczeń z track mode w TM3P. Kiedyś zastanawiałem sie nad wymianą TM3LR na TM3P ale: - 20 calowe felgi vs 18 calowe były na minus (komfort jazdy i brak obijania felg), dobrane fajne kołpaki wyglądaja jak 19 cali (sa nieco nadmiarowe) i z daleka jak felgi z Performance, dodatkowo poprzez swoja "nadmiarowość" chronią krawędzie felg. - zakup boost-a zminimalizował różnice w mocy i dynamice, a komfort pozostał - track mode dla TM3LR otworzyl sie poprzez S3XY - te +10% zasięgu więcej w TM3LR tez jest wartością dodaną Jedyne co jeszcze dla mnie jest super, ale tylko w nowym TM3P HL to fotele, oraz predkosć max która w nowych wersjach TM3 LR HL jest ograniczona (pewnie ze wględu na opony). TM3P HL to ideał, gdyby nie koła (mniejszy zasięg bym przebolał). Koszt ich wymiany to dodatkowe kilkanascie tys, a i tu nie wiem czy jest to mozliwe na np. 18-19 cali bo bębny w TM3P sa większe i wiekszość autoryzowanych do Tesli felg 18-19 cali nie pasuje. Zawsze gdy staje ktoś wersją Performance na SC (TM3 lub TMY) patrze na jego przednie felgi. Na kilkadziesiat przypadków 100% miało je poniszczone. Sorry, jedna miała czyste i ok, ale okazało się że wyjechała świezo z salonu :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Off-Road assist
Top