Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
One card to rule them all…
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 206296, member: 127"] No jest to głupkowate rozwiązanie w tym koncernie. Teraz gdy mam już porównanie z kilku samochodów to muszę przyznać, że najlepiej zrobili to w Mach-E. Masz obok gniazda ładowania przycisk zwalniający wtyczkę. Skoro jesteś przy gnieździe ładowania żeby wyjąć wtyczkę to najbardziej naturalnym miejscem do umieszczenia takiego przycisku jest właśnie okolica gniazda ładowania. Oczywiście musisz przy sobie mieć kluczyk, żeby przycisk zadziałał. W Smarcie już zrobili przycisk na ekranie i to jest gorsze rozwiązanie, bo muszę najpierw otworzyć drzwi auta, kliknąć na ekranie, iść z powrotem do gniazda ładowania i wytargać wtyczkę. W Leafie z kolei przycisk jest na pilocie, którego to pilota mam gdzieś w kieszeni, więc muszę go najpierw wyjąć. Natomiast we wszystkich tych samochodach identycznie jest traktowane przerywanie ładowanie AC oraz DC, co moim zdaniem jest jedynym słusznym podejściem. Przecież co za różnica jakie chcę przerwać ładowanie - chcę przerwać ładowanie i tyle. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
One card to rule them all…
Top