Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Opony koła do TM3P
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="TomRS, post: 189337, member: 2681"] Najbardziej widzę to na takich moich codziennych trasach (13-17 km w jedną stronę przez zakorkowane centrum) z 16-17 kWh/100 km wzrosło do 19-20 kWh/100 km. Choć coraz bardziej skłaniam się do zdania, że najwięcej wnosi tutaj ogrzewanie wnętrza, a szczególnie kierownicy i fotela, bo tutaj działa prosta grzałka elektryczna. Wczorajsza trasa Poznań-Ząbki była ciekawa - w tamtą stronę przejechałem na jednym ładowaniu (ale dotarłem na 4%) i przy tempomacie 130 km/h miałem o ile pamiętam średnie zużycie 23 kWh, natomiast droga powrotna z doładowywaniem w Lućmierzu i związanym z tym podgrzewaniem baterii 3 razy od Ząbek do Lućmierza, tempomat 140 km/h, było 3 stopnie plus mżawka większość czasu, i wyszło 21 kWh. Ale może wiatr był inny albo więcej jest z górki. Słabe to porównanie. Najbardziej widzę to na krótkich trasach kiedy jest zimno. A akurat zdecydowany spadek temperatur zbiegł się u mnie z montażem zimówek. Więc przyczyna jest mało jednoznaczna. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Opony koła do TM3P
Top