Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Opony wielosezonowe - doświadczenia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="ypl, post: 119199, member: 1876"] Polecam cały artykuł przeczytać, te dane powyżej to dane hamowania na mokrej drodze. Do 15 stopni na plusie, zarówno całoroczne jak i zimowe mają podobne parametry. Tak samo jak letnie na suchym do około 5 stopni na plusie i na mokrym do około 10 stopni na plusie również mają parametry zbliżone a nawet lepsze niż całoroczne. O dużej różnicy na korzyść opon zimowych pisałem w przypadku hamowania w warunkach jak poniżej: "Sprawdzono wydajność różnych rodzajów opon w takich samych warunkach. Ściślej przy 1,5 stopnia Celsjusza na nawierzchni pokrytej wodą i błotem pośniegowym. [B]Próba polegała na hamowaniu od prędkości początkowej, wynoszącej 50 km/h. A oto wyniki:[/B] [LIST] [*]opona zimowa premium – 51 m [*]opona całoroczna premium – 64 m [*]opona zimowa budżetowa (spoza Europy) – 82 m [*]opona letnia premium – 108 m" [/LIST] Reasumując, wybór opon nie jest taki prosty i oczywisty, szczególnie jeżeli weźmiemy pod uwagę, że są całoroczne letnie i całoroczne zimowe. Nie ma idealnych opon na każde warunki. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Opony wielosezonowe - doświadczenia
Top