Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
paradox elektryk EV w 2023 - czy to się jeszcze opłaca?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Mike_PL, post: 69628, member: 1446"] Różnorodność opinii jak najbardziej miłe widziana, ale przy obecnych cenach za prąd auto elektryczne straciło sens z perspektywy kosztów. Wydaje mi się ze nikt nie wspomniał o degradacji baterii i o czasie ładowania który jest długi nawet przy stacji 250. Max moc to dosłownie kilka minut i predkosc spada a cena cały czas jak za 250. Do tego ładowarki umieszczone w większości w fatalnych miejscach. wymagają długich dojazdów 10/15 min w jedna stronę. W moim przypadku na trasie do Warszawy w Lublinie. Czas ładowania na forum podawany jest często wybiórczo czyli tylko ładowanie, bez wydłużonego dojazdu. Tradycyjne stacje ulokowane są dużo lepiej i jest ich po prostu więcej. W Warszawie brak ultra szybkich stacji, do tego kolejki które nigdy nie wiadomo kiedy człowieka dopadną. Niby można sprawdzić w apce, ale co człowiek zastanie jak już dojedzie to inna sprawa. Orlenu to tylko jeden css. Paradoks jest taki ze jak sprawdzasz ze wolne dojeżdżasz i zajęte to ktoś będzie z reguły lądował się długo bo właśnie przyjechał. W tej chwili ciężko polegać na elektryku jadąc na lotnisko lub jadąc gdzieś na wyznaczona godzinę. Jest za dużo niespodzianek które czekają na człowieka w trasie. Auto super dokładnie określa zasięg, ale nie bierze pod uwagę innych aut które również będą się ładować, stacji które oznaczone są jako działające a nie działają. Zdalny reset Orlenu to przynajmniej połowa czasu ładowania. Co z tego ze się da, jak czas zmarnowany. Podsumowując elektryk ma sens w dużym mieście jak Warszawa, Kraków i Poznań. Super do stania w kotkach. Do jazdy po autostradzie jest fatalne. Zjada baterie w oczach. ( tesla y performance do 140kmh). Obecnie realnie wychodzi 150/200km jak wyjeżdżam na 80/90%. Bez własnego gniazdka do ładowania nie ma sensu, nawet w dużym mieście. Ciężko teraz gdybać bo jak odbierałem SuC był po 1,5. Ale teraz by na pewno nie kupił. Ładowanie jest zbyt uciążliwe. Cały czas trzeba planować ładowania, trasy i przewidywać co się może tym razem wydarzyć. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
paradox elektryk EV w 2023 - czy to się jeszcze opłaca?
Top