Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Peugeot e-Rifter debiutuje w Polsce
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Petrus, post: 7892"] [B]Peugeot[/B] wprowadził do swojej polskiej oferty elektryczny kombivan [B]e-Rifter[/B]. Samochód ten, zaprojektowany na modułowej platformie [I]EMP2[/I] (Efficient Modular Platform) dostępny będzie w wersji pięcio- i siedmio-osobowej oraz przy dwóch długościach nadwozia - 4,40 m i 4.75 m. Dłuższa wersja auta ma zwiększony rozstaw osi i przedłużony zwis, w celu maksymalnego zwiększenia przestronności wnętrza. [B]e-Rifter[/B], w zależności od wersji nadwoziowej oraz konfiguracji oferuje pojemność bagażnika od 775 litrów (do wysokości tylnej półki), w wersji 5-miejscowej o standardowej długości, aż do 4 000 litrów w przypadku wersji przedłużonej, ze złożonymi siedzeniami. Ponadto, we wnętrzu można mieć obszerne i liczne schowki o łącznej pojemności do 186 litrów (w zależności od wersji). [B]e-Rifter [/B]napędzany jest elektrycznym silnikiem o mocy 100 kW (136 KM) i momencie obrotowym 260 Nm, natomiast akumulator litowo-jonowy ma pojemności 50 kWh. Zasięg, zgodnie z procedurą WLTP (w trakcie homologacji) ma wymościć ok. 280 km. System regulacji temperatury akumulatora jest połączony z układem chłodzenia kabiny, co ma pozwolić na szybkie ładowanie baterii oraz wydłużyć jej żywotność. Prędkość maksymalną ustalono na 130 km/h, zaś przyspieszenia w najlepszym przypadku mają wynosić: od 0 do 100 km/h - 11,2 s, a od 80 do 120 km/h - 8,9 s. Dla omawianego modelu mają być dostępne dwie wersje ładowarek pokładowych: w standardzie jednofazowa 7,4 kW, zaś w opcji trójfazowa o mocy 11 kW. Dzięki układowi chłodzenia akumulatora [B]e-Rifter[/B] może być "tankowany" na stacjach szybkiego ładowania z maksymalna mocą 100 kW, co ma zapewnić uzupełnienie energii od 0 do 80% pojemności w ciągu około 30 minut. Na akumulator w tym modelu [B]Peugeot[/B] daje 8-letnią gwarancję (lub do przebiegu 160 tys. km) na zachowanie 70% pojemności. Ceny rozpoczynają się od 144 700 zł (podstawowa wersja [I]Active Pack[/I]), natomiast za najbogaciej wyposażoną wersję [I]GT [/I]trzeba zapłacić 168 400 zł. Więcej informacji w linkach: [URL]https://orpa.pl/peugeot-e-rifter-debiutuje-na-polskim-rynku/[/URL] [URL]https://francuskie.pl/nowy-peugeot-e-rifter-debiutuje-na-polskim-rynku-jaka-cena/[/URL] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Peugeot e-Rifter debiutuje w Polsce
Top