O, to moja specjalizacja.
Ogólnie, jest dość słabo. Tarcza + zwierzę to strasznie wyświechtany motyw - a już szczególnie w motoryzacji (Ferrari, Lamborghini). Nie jestem też przekonany do kontrastu, który utworzył się pomiędzy wąskim, nowoczesnym logotypem pisanym wersalikami i bardzo klasycznym i konserwatywnym profilem lwa w sygnecie. Gdyby ten lew był chociaż bardziej nowoczesny, geometryczny i uproszczony, to grałoby to bardziej spójnie.
W całym logo najbardziej gryzie mnie właśnie ten sygnet. Jest kompletnie nieczytelny w małym rozmiarze. Zresztą, nawet przy większym rozmiarze, trzeba się chwilę przyglądać, żeby zidentyfikować, że widzimy profil lwa.
Reszta brandingu wpisuje się dość mocno w obecne trendy - neo-groteskowe czcionki używane jako maski, typografia ozdobna, proste, ortogonalne formy. Nie wygląda to źle, ale może być tak, że ten trend się dość szybko opatrzy, bo już teraz jest nadużywany. Paleta kolorów jest za to przyjemna. Głównie czerń i biel jako baza i do tego nasycony błękit z uzupełniającym, neonowym żółtym. Bardzo świeża i energetyzująca paleta, ale też bez przesady. Można z niej zrobić też bardzo stonowane i eleganckie materiały.
Chętnie zobaczyłbym więcej przykładów (oprawę salonów, katalogi, stronę, etc.). Obecna strona ma już nowe logo i kolorystyka wydaje się odpowiadać tej z nowego brandingu, ale chyba zostało tam wiele starych elementów graficznych i panuje duży bałagan w krojach pisma. W każdym razie, na bazie tego, co tutaj widać, nie nazwałbym tego rebrandingu udanym - głównie z uwagi na techniczne problemy z czytelnością sygnetu.