Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
PHEV - taka Tesla Model 3 tylko z REXem - co polecacie?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="ztsgusz, post: 204801, member: 2134"] Co do Mercedesa, to mogę wypowiedzieć się na temat GLE 350e jako były użytkownik (natomiast większość PHEVów Mercedesa ma ten sam napęd). Plusy: - spory zasięg - WLTP ok. 100 km - pojemność baterii "netto" (tryb EV) ok. 23 kWh, brutto 31,2 kWh = spore bufory - CCS (ale uwaga, bo w opcji za ok. 1000 zł) - prędkość maksymalna w trybie EV = 160 km/h - dużo miejsca wewnątrz Minusy: - dla producenta zarobek jest ważniejszy niż bezpieczeństwo - dodatkowe poduszki powietrzne w opcji (!!!) - wszystko w opcji: aktywny tempomat (!!!), system keyless (!!!), elektryczna klapa bagażnika (!!!), fotele, które nie są niewygodne, kamera 360, grzanie z aplikacji, CCS, podgrzewanie przednich foteli, podgrzewana kierownica, przesuwne fotele z tyłu (jeżeli nie wybierzemy tej opcji, fotele z tyłu są na stałe w maksymalnie "tylnej" pozycji), pamięć ustawień foteli, HUD, podwójne szyby - skrzypiące elementy we wnętrzu (!) - szybkie zużycie klocków hamulcowych - wyglądało na to, że auto hamuje np. w 50% rekuperacją i w 50% klockami, gdy pedał hamulca jest wciśnięty do 50% - pomniejszony zbiornik paliwa w stosunku do wersji spalinowej (65 vs 85 l) - słaba współpraca napędu po rozładowaniu baterii - silnik elektryczny prawie nie wspiera spalinowego, więc po rozładowaniu baterii auto działa prawie jak spalinówka, a nie jak HEV Toyoty - brak możliwości ładowania z silnika spalinowego (np. na trasie) - brak pompy ciepła, bardzo wysokie zużycie energii w zimę (35 kWh/100km, jazda po mieście) - mniejszy bagażnik w PHEVie - brak miejsca pod podłogą w bagażniku - słaby, potencjalnie niebezpieczny serwis w ASO - auto pewnego dnia wróciło na lawecie do ASO, ponieważ serwis podczas wykonywania akcji naprawczej spowodował (powolny) wyciek paliwa z auta Ciekawostki: - silnik elektryczny jest przed skrzynią biegów, a więc napęd zmienia biegi nawet podczas jazdy w trybie EV [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
PHEV - taka Tesla Model 3 tylko z REXem - co polecacie?
Top