wełna78

Zadomawiam się
Znam ten ból. Hahaha ;-)
Strasznie się ten czas dłuży w tym oczekiwaniu. Ale za to później jest fajnie :)

Pewnie już wyczytałeś na forum, że zasięg auta RWD to 420 km przy baterii 100%. To tak żebyś się nie zdziwił po pierwszym ładowaniu. Nie wiem ile w LR. Szybka jazda to duże spalanie… więc auto uczy pokory. Nie to co mój poprzedni diesel ;-) Średnia po 1500km to u mnie 16kWh na 100km. To raczej dobry i normalny wynik.
No gdyby 400 -430 km dało się przejechać w mieście to wynik chyba byłby zadawalający .
Do tego jakieś 350-370 na trasie przy prędkościach 130/140 km/h i miód malina moim zdaniem :)
Ale oczywiście każdy ma inne wymagania
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Ale chyba nie o to chodzi, żeby zaraz po zakupie nowego auta przystępować do naprawy tematów ewidentnie skopanych przez producenta. Tesla ma bardzo applowskie podejście do niektórych tematów, tylko sporo słabiej przemyślane
Ok, nie poprawiaj sobie od razu :)
Ja tylko żałuję, że zwlekałem ponad rok
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Powiem szczerze, że ten pendrive (może czasem jakieś ważne dokumenty) mnie przekonuje do takiego sposobu zamykania schowka :)
O to właśnie chodzi. Jest zastosowanie i jest argument na takie, a nie inne rozwiązanie, który do mnie trafia.

Dzięki :)
Ten pendrive jest troche głupio umieszczony bo zasadniczo dyskwalifikuje codzienny użytek całego schowka. Jakby nie można go było umieścić gdzieś w dyskretnym miejscu całkiem gdzieś indziej. względnie już w tym schowku ale tak aby się nie przejmować, że inne rzeczy go wyłamią
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Ale chyba nie o to chodzi, żeby zaraz po zakupie nowego auta przystępować do naprawy tematów ewidentnie skopanych przez producenta. Tesla ma bardzo applowskie podejście do niektórych tematów, tylko sporo słabiej przemyślane
"Ewidentnie skopany" był brak fizycznej klawiatury w iPhone, ileż to ja się nasłuchałem że co to za poroniony pomysł. Teraz wszyscy "narzekacze" używają wirtualnej klawiatury i jakoś z tym żyją.

W iPhone 1 nie mogłem dzwonić (problemy z zasięgiem przez aluminiowe plecki), nie było opcji instalacji aplikacji, a mimo to był to genialny telefon w tamtych czasach.

Trzeba być otwartym na nowe rozwiązania, wiele opisywanych problemów może być rozwiązana poprzez aktualizacje softu, coś co w Tesli jest dosyć częste.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Moi drodzy - jago nowy użytkownik TM3HL i ogólnie tesli byłbym zobowiązany o poradę. Jako człowiek niewielkiego wzrostu ostatnio ostro przydzwoniłem o narożnik otwartego bagażnika. Wziąłem na karb to że sytuacja była w garażu (z sufitem 1 metr powyżej otwartej klapy) i pewnie jakaś inteligencja auta zdecydowała aby nie otwierać na maxa co by się nie obić.
Na dworze jednak ta klapa pod gołym niebem równie słabo się otwiera i mozna sie walnać o nią. Czy te klapy w TM3HL tak nisko się otwierają czy też ja mam coś źle ustawione?

W instrukcji znalazłem coś takiego:

"Wysokość otwierania klapy z napędem elektrycznym (jeśli funkcja jest dostępna) można dostosować, aby ułatwić sobie dostęp do bagażnika lub uniknąć uderzenia klapy o nisko położony sufit lub zwisające elementy (np. drzwi garażowe lub lampy):
  1. W tym celu otwórz klapę, a następnie ręcznie ustaw ją na żądanej wysokości otwarcia.
  2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk na spodzie klapy przez trzy sekundy, aż rozlegnie się sygnał potwierdzający."
Nie wiem co znaczy "ustaw ją ręcznie" - ma ją ciągnąć do góry fizycznie czy też chodzi tu o to że nisko otwierająca się u mnie może być ustawiona jeszcze niżej?

Bede zobowiązany za radę.
 

inter

Pionier e-mobilności
Moi drodzy - jago nowy użytkownik TM3HL i ogólnie tesli byłbym zobowiązany o poradę. Jako człowiek niewielkiego wzrostu ostatnio ostro przydzwoniłem o narożnik otwartego bagażnika. Wziąłem na karb to że sytuacja była w garażu (z sufitem 1 metr powyżej otwartej klapy) i pewnie jakaś inteligencja auta zdecydowała aby nie otwierać na maxa co by się nie obić.
Na dworze jednak ta klapa pod gołym niebem równie słabo się otwiera i mozna sie walnać o nią. Czy te klapy w TM3HL tak nisko się otwierają czy też ja mam coś źle ustawione?

W instrukcji znalazłem coś takiego:

"Wysokość otwierania klapy z napędem elektrycznym (jeśli funkcja jest dostępna) można dostosować, aby ułatwić sobie dostęp do bagażnika lub uniknąć uderzenia klapy o nisko położony sufit lub zwisające elementy (np. drzwi garażowe lub lampy):
  1. W tym celu otwórz klapę, a następnie ręcznie ustaw ją na żądanej wysokości otwarcia.
  2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk na spodzie klapy przez trzy sekundy, aż rozlegnie się sygnał potwierdzający."
Nie wiem co znaczy "ustaw ją ręcznie" - ma ją ciągnąć do góry fizycznie czy też chodzi tu o to że nisko otwierająca się u mnie może być ustawiona jeszcze niżej?

Bede zobowiązany za radę.
W wersji Highland, klapa się otwiera minimalnie niżej jak w starej, jest to wynik innych siłowników.

 

wiktor

Posiadacz elektryka
Bardzo fajny raport. Niestety potwierdza tylko wszystkie słabe i bzdurne rozwiązania w aucie, więc można sobie rozważyć, czy są dla nas akceptowalne, czy trzeba jednak rozglądać się za innym autem.

Dzwny ten wpis w sumie to te negatywy to totalne banały ^^
 

Przemekc1

Fachowiec
No tak, schowek jest po to, ze jak ktos ci wybije szybe, to nie wyciagnie z niego cennych rzeczy ktore tam trzymasz. To nie jest skrytka na szybko na rekawiczki juz, tylko cos waznego i cennego tam wkladasz
Czy naprawdę ten schowek jest jakoś mocniej zabezpieczony? Bo jak dla mnie w sytuacji wybicia szyby, to otwarcie takiego schowka siłowo za pomocą chociażby śrubokręta nie powinno stanowić żadnego wyzwania.
Youtube twierdzi, że otwiera się go banalnie:
 

wiktor

Posiadacz elektryka
Co do czytania znaków. Jeżdziłem demówką TM3H LR i byłem zdziwiony, ale znaki prędkości były dobrze rozpoznawane tak na 90%.
Wg mnie jest 99% , tylko 1 raz zaczytał mi źle jak był remont na drodze i wracałem z Wawy.
 

nabrU

Moderator
Nie wiem co znaczy "ustaw ją ręcznie" - ma ją ciągnąć do góry fizycznie czy też chodzi tu o to że nisko otwierająca się u mnie może być ustawiona jeszcze niżej?

Po otwarciu pchasz klape do góry do położenia, które Ci pasuje i zapisujesz to położenie
 
Top