Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Pierwsza jazda Tesla 3 Highland RWD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="matros, post: 126418, member: 2854"] Witam Wszystkich, jestem tutaj nowy i to będzie mój pierwszy post (drugi jak liczyć powitanie w innym wątku. Odebraliśmy nową 3 HL dwa tygodnie temu i w zeszłą niedzielę pojechałem razem z żoną i synem na zamknięcie sezonu na Nurburgring wyjeździć co mi zostało na ring karcie. W porównaniu do warunków w jakich jechał Micha, myśmy mieli sucho. Profesjonalistą nie jestem, ale lubię myśleć że coś tam kierownicą potrafię kręcić. Ring odwiedzam regularnie swoją Megane RS lub Yarisem GR. Tesla to nie jest auto torowe i nie miałem żadnych złudzeń co do tego. Byłem jednak ciekawy jak to jeździ. Nie rozczarowałem się. Wróciłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Bez napinania się i walki o złote kalesony, ze względu na dziecko na pokładzie, Tesla spisała się jak na samochód rodzinny bardzo dobrze. Spokojnie utrzymywałem się za jakimś BMW M2 (kierownik raczej mistrzem kierownicy nie był, ale trzymał przyjemne tempo). Na prostych BMW mi odchodziło, ale to co traciłem na prostej to odzyskiwałem w zakrętach. [URL='https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8641.jpeg.f3ded7bf45273d0e21b542dc6a7e8875.jpeg'][IMG alt="IMG_8641.jpeg.f3ded7bf45273d0e21b542dc6a7e8875.jpeg"]https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8641.jpeg.f3ded7bf45273d0e21b542dc6a7e8875.jpeg[/IMG][/URL] [URL='https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8643.jpeg.322f598dfb944622350245761573a2e3.jpeg'][IMG alt="IMG_8643.jpeg.322f598dfb944622350245761573a2e3.jpeg"]https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8643.jpeg.322f598dfb944622350245761573a2e3.jpeg[/IMG][/URL] [URL='https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/image.png.7f1aa0f958a4b065b13cc41a9a809a93.png'][IMG alt="image.png.7f1aa0f958a4b065b13cc41a9a809a93.png"]https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/image.png.7f1aa0f958a4b065b13cc41a9a809a93.png[/IMG][/URL] [URL='https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8644.jpeg.6193d5ea3e3180b5a72e5ca5279d55bb.jpeg'][IMG alt="IMG_8644.jpeg.6193d5ea3e3180b5a72e5ca5279d55bb.jpeg"]https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8644.jpeg.6193d5ea3e3180b5a72e5ca5279d55bb.jpeg[/IMG][/URL] Największy minus auta to hamulce. Typowo uliczny zestaw, kompletnie nie nadający się na tor. Ale czego się spodziewać po rodzinnym sedanie na eco oponie. Zużycie energii to około 30% baterii na okrążenie. [URL='https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8642.jpeg.47cad804acb6656e5be895aaca84ba65.jpeg'][IMG alt="IMG_8642.jpeg.47cad804acb6656e5be895aaca84ba65.jpeg"]https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8642.jpeg.47cad804acb6656e5be895aaca84ba65.jpeg[/IMG][/URL] [URL='https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8645.jpeg.ddcbb4687782af7c92d288b222bb4aa5.jpeg'][IMG alt="IMG_8645.jpeg.ddcbb4687782af7c92d288b222bb4aa5.jpeg"]https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8645.jpeg.ddcbb4687782af7c92d288b222bb4aa5.jpeg[/IMG][/URL] [URL='https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8646.jpeg.02327ae025fac61ffcf8379d71b74b7e.jpeg'][IMG alt="IMG_8646.jpeg.02327ae025fac61ffcf8379d71b74b7e.jpeg"]https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/IMG_8646.jpeg.02327ae025fac61ffcf8379d71b74b7e.jpeg[/IMG][/URL] [URL='https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/image.png.388dbe661f074835cd51e08f82e53e49.png'][IMG alt="image.png.388dbe661f074835cd51e08f82e53e49.png"]https://forum.subaru.pl/uploads/monthly_2023_11/image.png.388dbe661f074835cd51e08f82e53e49.png[/IMG][/URL] (Fotki ze znakiem wodnym z racetracker.de) Informacje dodatkowe: 1. Dystans z Hagi do Nurburg to około 350 km. Pokonaliśmy go w 4h z postojem na kawę i pudrowanie noska. W tym samym czasie się podładowaliśmy. Auto było gotowe do dalszej jazdy zanim skończyliśmy pić kawę. Czas przejazdu praktycznie taki sam jak Meganką RS czy GR Yarisem (nimi też robię podobny pit stop). Droga powrotna też 4h z podobnym postojem. 2. Cała wycieczka to 700 km (bez okrążeń ringu). Samochód cichy i bardzo wygodne fotele. W porównaniu do naszego XC60 z pneumatyką, jestem skłonny powiedzieć że połyka kilometry dużo przyjemniej. 3. Na samym ringu są 4 supercharger’y Tesli. W ciągu około 25 min doładowują auto na kolejne 3 okrążenia. 4. Max realny zasięg (bateria 100-0%) przy 100 km/h to 400 km. Przy około 120 km/h to 320-350 km (temperatura to 5 stopni i lekki deszcz po drodze). My każdym autem normalnie więcej jak 250-300 km na raz nie robimy. Zawsze stajemy na kawę, przekąskę, siku itd. itp. Więc jedyna różnica w stosunku do spalinówki to że musimy stanąć na szybkiej stacji ładowania. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Pierwsza jazda Tesla 3 Highland RWD
Top