Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Pierwsze 100 dni z Teslą wrażenia , zaskoczenia i rozczarowania. Lużne przemyślenia, kłopoty wątpliwości , dobre rady , refleksje etc.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 177314, member: 3354"] Nie wiem czy to lakier, czy konstrukcja nadwozia. Na razie biały korektor. Pomagają bardzo. Stówka z kawałkiem + 10 minut instalacja. Po ~200 dniach i 14 tysiącach obsługuję je na pamięci mięśniowej. Na początku faktycznie zdarzało się, że nie trafiłem w guzik, albo włączyłem nie ten kierunkowskaz, albo wycieraczki. Zależy od aktualizacji. Ostatnio jakoś lepiej działają. Dość rzadko zdarza im się machnąć tak kompletnie z czapy. Nie rozumiem. Obraz z kamer, jak obraz z kamer. Chyba, że masz na myśli ten widok 3D. Meh.... raz na jakiś czas 5 minut z odkurzaczem i jest OK. Chociaż na pewnie na zimę kupię jakieś gumowe kortytka. Nie jest. W lusterku wstecznym nie widać ~50m za samochodem. Lusterkom bocznym też brakuje widoczności. Słupki A też bardzo ograniczają pole widzenia i trzeba się mocno gimnastykować w pobliżu przejść. Moim zdaniem to najgorszy element tego samochodu. Niby takie miękkie, puszyste i powinny być wygodne, a są wygodne przez 15 minut. Po wielu kombinacjach z pozycją, są wygodne cały czas. Jeżeli się postawi oparcie w miarę pionowo, to zagłówek pcha głowę do przodu. No i trzymanie jest dalekie od perfekcji. Zarówno na boki, jak i przód - tył. No i regulacja zagłówka by się przydała bardzo. Możliwe, że dyskomfort w takich 2+ godzinnych przejazdach bierze się z one pedal driving wymuszającego konkretną i ~stałą pozycję nogi na pedale gazu. No i ta miękkość foteli trochę ogranicza czucie samochodu (ale znowu, są też dużo gorsze). Już był jakiś artykuł, jak to żona się dowiedziała z kamer Tesli, że mąż na "konferencję" nie pojechał sam. Ani lepiej, ani gorzej niż inne. A raczej raz lepiej niż inne, raz gorzej. Z tym ciężko mi się zgodzić. Faktycznie samochód dość dobrze się prowadzi (w każdym razie znam takie, które prowadzą się duuuużo gorzej), ale te tryby są dla mnie kompletną nieużyteczne. Pomijam chill (mnie wkurza, ale ma zwolenników), ale tryby oporu kierownicy są bez sensu. Standard jest moim zdaniem w miarę poprawny i daje jakąś odpowiedź. Komfort jest dla tych, którzy nie chcą czuć oporu kierownicy i luz. natomiast sport, to już tragedia. Niby jest ciężej, ale zero feedbacku z kół. Fajnie byłoby mieć więcej czucia drogi w kierownicy, ale sam układ kierowniczy jest moim zdaniem dobry. Samochód robi, to co ma robić. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Pierwsze 100 dni z Teslą wrażenia , zaskoczenia i rozczarowania. Lużne przemyślenia, kłopoty wątpliwości , dobre rady , refleksje etc.
Top