Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Pierwsze dostawy w 2022
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nyknow, post: 39479, member: 497"] jeszcze mam kilka pytań po pierwszych godzinach obcowania z autem: 1. np auto stoi w garazu i nie łączyłem go z zadnym wifi ktore jest w garazu, a nawet jak jestem 10 km od garazu to na aplikacji widzę poziom baterii, moge go z poziomu aplikacji obsłużyć - czy auto ma jakiś modem itd. i ma łączność z internetem? myślałem że ma tylko jesli skonfiguruję/podepnę auto do wifi a tu bez tego też to działa (ta łącznośc z aplikacją) ? a jak jest z tym dostępem do internetu w trakcie podróży - też jest bez koniecznosci połączenia przez wifi? 2. czy aktualizacja 2022.8.2 jest już sprawdzona i mozna instalować czy lepiej nie (bo jest np ryzyko że po tej aktualizacji coś tam sie przestanie wybudzac itd. - czytałem opinie różnych osob że zalecają odczekać az aktualizacja się trochę zestarzeje itd.) 3. można gdzies ustawić sztywnosc zawieszenia? 4. w bagażniku leżą jakieś dwa chlapacze? ktoś wie jak to się zakłada i czy warto? Co do samego samochodu to na plus: - cała ta zabawa z ustawieniami przez aplikację - temperatura itd. - płynność jazdy - nie ma szarpnięć bo nie ma biegów i to odzyskiwanie energii też jest OK bo wpływa właśnie na tę płynność - to chyba największy plus jak dla mnie - martwe pole - kamerka na moment włączenia kierunowskazu - to jest ok chociaz trzeba sie przyzwyczaić zeby tylko na wyświetlacz nie patrzeć tylko też czasami w lusterko - ładowanie - sam proces ładowania - podoba mi sie :) - cicho w aucie - przyspieszenie OK - bardzo sprawne nagrzewanie kabiny / foteli - to działa bardzo szybko - w zadnym aucie nie miałem tak szybko ciepło :) inne spostrzeżenia/zaskoczenia: - sztywne zawieszenie (mogę porównać do audi S7 z oponami szerszymi i niższym profilem i aż tak chyba twardo nie było)..... - jak dla mnie ciężko chodzi kierownica - jakby słabe wspomaganie - fotele też twarde i średnio wygodne - tu wierzę, że kwestia przyzwyczajenia - nagłośnienie - myślałem że będzie lepsze (nie ma dramatu ale jest takie na średnim poziomie - jeszcze nie bawiłem się ustawieniami) - siedzi się trochę za wysoko - miałem kiedyś jazdę próbną performance i tam mam wrażenie ze można było te fotele obniżyć bardziej niż tutaj - musze chyba dokupić gumowe dywaniki bo te materiałowe są ok ale preferuję gumowe - zasięg: nie ładowałem do 100% ale przeliczając 50% zasięg (285km) to 100% bedzie ok 570km (myślałem, że bedzie 600 :)) - ale pewnie on to liczy biorąc pod uwagę wcześniejsze zuzycie (nie wiem z ilu km) i moze jest szansa ze bedzie to 600 kiedys a moze nie ? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Pierwsze dostawy w 2022
Top