Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i4 Forum • i4 eDrive40, i4 M50
Pierwszy rok z elektrycznym BMW i4
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="konrad8009, post: 244028, member: 5815"] Hej, dzięki za wskazówki. Między trybami jest na szczęście różnica. W trybie sport zdecydowanie mniej buja. Ale uważam, że pozostałe tryby, a zwłaszcza comfort, który domyślnie służy do jazdy codziennej, miejskiej - w moim przypadku 95%, powinien być oczywiście bardziej "komfortowy", ale nie powinien powodować takiego efektu. Jak przejeżdżam przez progi zwalniające, oczywiście z należytą ostrożnością, to mi graty w bagażniku podrzuca. Użytkowałem do niedawna służbowo Audi A6 z 2020r. 3l benzyna z pełną pneumatyką i oczywiście kilkoma trybami charakterystyki zawieszenia, ale takich efektów nie było nawet w tym najbardziej komfortowym trybie.... 😅 Ale może ten model tak ma :) Dla tego temat wrzuciłem na forum, aby się dowiedzieć jak inni to oceniają. Auto kupiłem w Niemczech z salonu BMW, ale używane jako "demówka", oczywiście nieuszkodzone i z pełną gwarancją fabrycznie nowego auta. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i4 Forum • i4 eDrive40, i4 M50
Pierwszy rok z elektrycznym BMW i4
Top