Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Płatne czyszczenie zacisków po zimie w serwisie Tesli = katastrofa!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 163906, member: 3354"] No właśnie to jest problem. Tesla nie robi najlepszych samochodów. Obsługa klienta również pozostawia sporo do życzenia, czytając opisy. Tylko jeżeli z tego "dużego rynku EV" wytniemy te ich 4 modele, a nawet 2 (3, Y), to nagle robi się dziwnie pusto, bo: - Samochody japońskie to absurdalnie wycenione składaki. - Stellantis jaki jest każdy widzi. Małe baterie, małe zasięgi ceny wywalone w kosmos. - VAG pierwsze próby miał tragiczne, natomiast robi coraz lepsze EV i wyraźnie widać, że każda iteracja jest lepsza od poprzedniej. Pytanie czy i kiedy zaczną je robić w bardziej rozsądnych cenach. - KIA/Hyundai robią bardzo fajne samochody, niestety za bardzo duże pieniądze. - Volvo - 1 model EV, sensowne ceny, sensowne parametry. Jedna z w miarę nieabsurdalnych alternatyw. Pomijam BMW, Mercedesa, Porsche, Audi, ze względu na niszową półkę cenową. Tak, EQS, Taycan, e-tron GT to super samochody i co z tego. Pomijam również mieszczuchy, bo o ile jako drugi EV są super pomysłem, to jako jedyny samochód już mocno takim sobie. Jest jeszcze chiński przyczółek, w PL mocno ograniczony. Po kilku latach obecności na rynku, prawdopodobnie będzie to dobra oferta, na razie dość ryzykowna. Jak na razie te opisywane problemy z obsługą klienta mnie nie dotknęły. Porównując z poprzednimi samochodami jest raczej na plus. Jak na razie mój kontakt z Teslą to jazda próbna, zakup samochodu, odbiór, kupno WC w ich sklepie i naprawa klapki, która przestała reagować na dotyk. Jazda próbna - bardzo pozytywne wrażenia, umówiłem się, wsiadłem, pojeździłem, pogadałem. Odbiór podobnie - szybko, sprawnie. Zakup ze sklepu - kliknięcie, następnego dnia WC wysłany kurierem. Serwis klapki - mobilny, zgłoszenie przez aplikację, ustawiony termin, jedyny "bałągan", że technik zadzownił kilka dni wcześniej i przyśpieszył wizytę, przyjechał, naprawił, zapytał, czy wszystko inne w porządku, sam sprawdził czy nie ma jakichś dodatkowych błędów, na koniec zostawił numer do siebie w razie pytań. Oczywiście to, że z mojego punktu widzenia jest do tej pory wzorowo, nie znaczy, że w innych przypadkach również. Podobnie nie wiele znaczy fakt, że kijankę kupiłem dopiero u 3 dealera, bo poprzednich 2 zwyczajnie mnie wkurzyło, a nie jestem osobą, która się denerwuje łatwo, strzela fochy itp. Każdemu zdarza się dać ciała, pytanie jak często to się dzieje. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Płatne czyszczenie zacisków po zimie w serwisie Tesli = katastrofa!
Top