Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Płyn chłodniczy do elektryków
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 49566, member: 1203"] Dokładnie tak jest - płyn zmieniono po problemach z zapłonem bateriami w Konie. A co Ioniq 5 - z tego co czytałem to tam jest ciekawie bo Hyundai zastosował dwa oddzielne obiegi płynu chłodzącego, niebieski nieprzewodzący i standardowy różowy. Ten pierwszy chyba chłodzi inwerter, drugi zdaje się że baterię i układ klimatyzacji ale trzeba by sprawdzić w książce serwisowej ile płynu wchodzi do którego. W instrukcji samochodu powinieneś mieć podane co trzeba zrobić i przy jakim przebiegu. Wydaje mi się że płyn niskoprzewodzący wymieniasz co 60kkm/3 lata a standardowy co 120 kkm, nie wiem jednak jak wygląda pojemność tych układów. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Płyn chłodniczy do elektryków
Top