Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Tematy ogólne
Pomidor.io - mapa ładowarek EV, podgląd zajętości, statystyki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="sh95, post: 253959, member: 2571"] Wkrótce to dodam. Prace w trakcie :) Już teraz na niektórych stacjach jest to oznaczone, wchodząc w szczegóły konkretnej ładowarki. Udało mi się to zrobić półautomatycznie dla GreenWaya, dla wszystkich ładowarek od 100kW wzwyż. Przykład dla MOP Malankowo przy A1: [ATTACH type="full" alt="1752413996257.png"]30110[/ATTACH] Stoją tam 3 ładowarki, dwie po 200kW (każda ma dwa kable) Delta UFC 200, co można zobaczyć klikając nr ładowarki: [ATTACH type="full" width="60%" alt="1752414069424.png"]30111[/ATTACH] Podałem tu "kompatybilność napięcia", UFC200 obsługuje do 920V wg specyfikacji. Jest też opisany podział mocy, tutaj "sprawiedliwy" zawsze po równo. Z dokumentacji wynika, że stosują tam kable do 500A, czyli przy 400V powinno się uzyskać pełną moc 200kW. To trochę teoria, bo producenci obecnie pozwalają dobrać różne kable do swoich ładowarek, a w konkretnej czy jest - nie sprawdzimy tego nie będąc specem i nie będąc na miejscu. Oprócz tych UFC200 jest jest tam trzecia Delta FCH150, starsza i słabsza, dane techniczne ciężko było znaleźć, nie wiem czy są pewne, ale ta daje niby max 150kW, tylko nie wiem, czy to nie suma na możliwość podłączenia trzech na raz. Napięcie ma 200-500V, a kable do 100A. Strasznie mało, może ja znalazłem trefną specyfikację, ale nic innego w sieci nie widzę. Ona daje CSS i Chademo plus czasem Typ2. Analizując dziesiątki innych wychodzi mi, że takich nieobsługujących 800V jest raczej mało i nie będą realnie stanowiły problemu. Nawet jeśli jest gdzieś taka, to jednocześnie ma Type2, więc będzie można się awaryjnie doładować AC i po 20min mieć na dojazd do innej ładowarki 800V. A czasem jest jak opisałem wyżej, oprócz takiej starej na miejscu są też te z 800V. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Tematy ogólne
Pomidor.io - mapa ładowarek EV, podgląd zajętości, statystyki
Top