Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Pomoc drogowa w aplikacji
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="MichalS, post: 125755, member: 1881"] Dzisiaj musiałem skorzystać właśnie z tej opcji. W trasie moja żona złapała kapcia. Przeszedłem cały proces do końca i pojawia się ERROR, nie można wysłać zgłoszenia :). Więc i tak musiałem zadzwonić i wysłali lawetę. Ale mam do Was pytanie odnośnie tej opcji. W jednym z pierwszych kroków pojawia się opcja czy mam koła i opony od Tesli czy "aftermarket". Czy ktoś wie co to dokładnie oznacza w PL? Kierowca mówił, że on posiadał od Tesli kilka kół zastępczych, które dawał podczas zdarzeń. Jednak jak powiedział, jeszcze nikt mu nic nigdy nie oddał :). Na forach zagranicznych wyczytałem, że chodzi o to, że Tesla może podjąć się naprawy np. przebitej opony ale tylko wtedy gdy opona/felga jest z homologacją Tesli. Jakby ktoś znał politykę Tesli z tym związaną i mógł się podzielić, będę wdzięczny. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Pomoc drogowa w aplikacji
Top