Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
Porównanie Ionity z Superchargerami na podstawie Tesla model 3 SR+ 2019
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="newbe, post: 19107, member: 58"] Dzięki Daniel! Też popełniłem test, ale jeszcze krótszy, bo szkoda pieniędzy za najdroższe ładowanie za które 20% i tak zapłaciliśmy naszymi podatkami (dofinansowanie UE). U mnie wyszło ~4.20 PLN za 1 kWh. [MEDIA=youtube]oSEk2e45zc4[/MEDIA] Jechałem szybko, ale bez intencji robić jojo. Miałem 150 kmh na tempomacie i kilka wyprzedzeń. Trasa: Starogard Gdański - Toruń (miasto z ~10 minutowym postojem) - MOP Olsze kier.Gdańsk. Przy okazji wyliczony zasięg mojego samochodu na 100% SoC to 315 km przy 12°C i wietrznej pogodzie. Przyjechałem z 15% i w 3 minuty miałem 22%. Odłączyć najszybciej z ekranu stacji. Nie jest to w żaden sposób zabezpieczone i jakiś ICE driver może w ten sposób zostawić nas na dłużej na MOPie... Dogrzewanie włączyło się już po rozpoczęciu ładowania - słychać to wyraźnie na filmiku. A taka sama krzywa ładowania u ciebie może być spowodowana tym że Tesla nie dogrzewa baterii poniżej 10% SoC, początek na 2%, po przekroczeniu 10% włącza się dogrzewanie (o ile jest potrzebne), ale poziom naładowania już nie pozwala osiągnąć większej prędkości. Prawidłowo rozumuję? PS: po OTA 2021.36.5.5 dopiero teraz mój pakiet LG ma szansę na SuC V3 pokazać moce ładowania ponad 170 kW, dlatego nawet nie rozważałem robienia krzywej ładowania, a i na dodatek w podróżach mi starczało tej prędkości, choć i nie powała w testach... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
Porównanie Ionity z Superchargerami na podstawie Tesla model 3 SR+ 2019
Top