Porównanie TM3 MIC Q3'21 vs. LR LG MIF Q4'20

newbe

Posiadacz elektryka
Witam!
Okazało się że 30 km obok mnie mieszka Radek, właściciel Model 3 SR+ MIC. Ta właśnie on skontaktował że mną w komentarzu pod jednym z moich filmików i zaoferował wspólne jazdy porównawcze, co poczyniliśmy już dwukrotnie w okresie ponoworocznym.
Pierwsze wrażenie - lepsza jakość nowszej Tesli z nowej fabryki w Szanghaj. Niższe zużycie w niektórych scenariuszach (przy aktywnym chłodzeniu baterii nasze zużycie na DK91 się zrównało). A generalnie - prawie brak zauważalnych różnic. Namacalnie nagłówki szyte z innej, grubszej 'wegańskiej' skóry z samochodach MIC i jest ogólnie ciszej, choć przy wciskaniu pedału bardziej słychać dźwięk silnika w SR+ MIC.
Obaj mamy OBD2 i ScanMyTesla, zainstalowałem sobie również TeslaFi przed drugim wyjazdem.
Pierwszy wyjazd był A1 150 km/h Starogard Gdanski-MOP Malankowo wschod-PPO Pelplin.
Drugi z hotelu Gościniec nad Wisłą po A1 do Ciechocinku 140 km/h (z przygotowaniem baterii do ładowania), a powrót z 2 przystankami - DK91 do okolic Tczewa.
Póki co oferujemy wam masze podsumowanie na gorąco zafilmowane na powrocie z Ciechocinka drogami krajowymi.
Dawajcie znać czy macie jakieś pytania, postaramy się odpowiadać....
 
Last edited:

newbe

Posiadacz elektryka
Witam!
Okazało się że 30 km obok mnie mieszka Radek, właściciel Model 3 SR+ MIC. Ta właśnie on skontaktował że mną w komentarzu pod jednym z moich filmików i zaoferował wspólne jazdy porównawcze, co poczyniliśmy już dwukrotnie w okresie ponoworocznym.
Pierwsze wrażenie - lepsza jakość nowszej Tesli z nowej fabryki w Szanghaj. Niższe zużycie w niektórych scenariuszach (przy aktywnym chłodzeniu baterii nasze zużycie na DK91 się zrównało). A generalnie - prawie brak zauważalnych różnic. Namacalnie nagłówki szyte z innej, grubszej 'wegańskiej' skóry z samochodach MIC i jest ogólnie ciszej, choć przy wciskaniu pedału bardziej słychać dźwięk silnika w SR+ MIC.
Obaj mamy OBD2 i ScanMyTesla, zainstalowałem sobie również TeslaFi przed drugim wyjazdem.
Pierwszy wyjazd był A1 150 km/h Starogard Gdanski-MOP Malankowo wschod-PPO Pelplin.
Drugi z hotelu Gościniec nad Wisłą po A1 do Ciechocinku 140 km/h (z przygotowaniem baterii do ładowania), a powrót z 2 przystankami - DK91 do okolic Tczewa.
Póki co oferujemy wam masze podsumowanie na gorąco zafilmowane na powrocie z Ciechocinka drogami krajowymi.
Dawajcie znać czy macie jakieś pytania, postaramy się odpowiadać....
Jak podpowiada kolega Wojtek, TM3 RWD ma w standardzie światła przeciwmgielne, podgrzewaną tylną kanapę oraz podgrzewana kierownicę.
Czy ma podświetlenie schowków w drzwiach oraz wnęk na nogi Model 3 RWD - nie wiem.
Wygląda że tylko muzyka została nie premium...
 
Top