Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Porównanie zużycie energii lato/zima lub dystans np 20000 km. Tesla 3 RWD Highland z baterią LFP a Tesla 3 LR Highland
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Hue Zarri, post: 150988, member: 88"] Jeżeli rozliczasz auto 100% VAT, limit dodatcji liczysz od kwoty netto, w tym przypadku to jest na oko 190k netto. Czyli łapiesz sie na dotacje. Z resztą przy 50/50 VAT tez się załapiesz. Tak więc jeżeli tylko chcesz brać auto na 100% vat z powodu wpasowania się w dopłatę, to nie musisz się martwić. Po drugie, jeżeli nie masz innych powodów niż tylko wyciągnięcie jak największej ilości VATu, wybierając 100% to, jako przedsiębiorca, mogę ci poradzić jednak wybór 50/50. Jak mówisz że auto planujesz używać 15 lat, rozumiem że będziesz go używać do celi prywatnych, prędzej czy później. Prowadzenie kilometrówki i kombinowanie czy przypadkiem nie wypaść autem na weekend z rodziną, przysporzy tobie sporo zmartwień i stresu, które jak dla mnie nie są warte 28k PLN z tych 50% VATu. Zaufaj mi, będziesz chciał autem pojeżdzić, 90% forum może potwierdzić że elektrykiem jeżdzi sie zdecydowanie więcej i chętniej. Kolejno idąc tym tropem, o ile nie masz już odrębnego licznika energii który jest rozliczany pod firmę, a będziesz używał domowego gniazdka, to rozliczanie faktur za ładowanie nie ma wogóle sensu, a tylko wystawia cię na oczy urzędu skarbowego. Oczywiście będziesz rozliczał każdą FV z ładowarek komercyjnych, ale zastanów się jak na codzień będziesz ładował auto. Naładownie auta w domu to koszt rzędu 50pln z czego VATu tam jest jak kot napłakał, a zabawy z tym by udowodnic urzędowi że w domowym liczniku masz podpięte firmowe auto oraz prywatną lodówke będzie o wiele ciężej. Co do zużycia baterii moge ci powiedziec ze przy 70tyś km przebiegu zużycie mam na pozomie 3% SOH. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Porównanie zużycie energii lato/zima lub dystans np 20000 km. Tesla 3 RWD Highland z baterią LFP a Tesla 3 LR Highland
Top