Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Pożary samochodów spalinowych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 155320, member: 1203"] Nic nie będzie ponieważ ponieważ obudowa baterii z kompozytu to jakieś kuriozum w branży motoryzacyjnej. Puszka musi przetrwać naprawdę mocne uderzenie więc powinna być wykonana z porządnego stopu. Wątpię żeby konstrukcja z kompozytu przeszła europejskie crashtesty i samochód otrzymał pełną homologację, w przypadku rzadkich i drogich samochodów może być to ominięte przez import indywidualny (np. właśnie z USA) lub wykorzystanie przepisów o produkcji małoseryjnej (dużo niższe wymagania techniczne do spełnienia). Nijak ma się to jednak do zdecydowanej większości BEV na drogach. Sam widziałem kilka baterii po poważnych dzwonach i żadna z nich nie miała większych uszkodzeń poza wierzchem obudowy. Ba, w niektórych modelach sama obudowa baterii skonstruowana jest jako element mający pochłonąć energię uderzenia w przypadku poważnej kolizji ale tak aby nie uszkodzić samych ogniw. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Pożary samochodów spalinowych
Top