Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Prędkość ładowania - czy zwolniło??
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="krzyss, post: 30238, member: 31"] Słuchaj, ty albo nie czytasz tego co piszemy albo juz nie wiem sam jak do Ciebie dotrzec, bo nie akceptujesz tego co sie pisze i zabetonowales sie w swoich stwierdzeniach "ja chce"... J ak podjezdzasz na ladowanie to 7KW bierze na silniki z DC, wysyla im prad odwrotnie jak do jazdy zeby silnik zaczal sie grzac i do cieplo z silnika zabiera do baterii. , 4kW bierze na pompe ciepla nawet jak se wylaczysz ogrzewanie, bo to ogrzewanie nie idzie do kabiny tylko do baterii. I basta, tyle bierze i juz, tak jak bys sie czepial ze auto po uruchomieniu chodzi na ssaniu.. albo ze blokuje obroty na postoju i nie mozesz sobie zrobic ŁUTUTUTUTUTUTU... Ten stan ma miejsce do czasu az bateria zostanie przygotowana do ladowania pełną mocą, nawet jak to DC jest 20KW to tak 11kW bedzie szło obok a tylko 9kW do baterii. Jak bateria osiagnie poziom 45 stopni to powoli ta moc zaczyna byc przekazywana do baterii. Tyle w teorii ktora pisze juz dla Ciebie chyba piąty raz... Jesli jedziesz na DC 50KW i masz na chwile 35kW a po chwili spada o 10kW TAK TO TAK DZIALA !!! Rozgrzanie baterii przy aktualnej pogodzie i zakladamy ze przejechales powiedzmy 50km po miescie moze trwac nawet 20-30 minut, tam jest duzo plynu i bateria dobrze odbiera cieplo. Po tym czasie ladowanie powinno wzrosnac do deklarowanej przez GW wartosci. W lecie ok 20stopni podgrzanie baterii trwa zazwyczaj max 10 minut. Czyli tak podlaczasz, masz 30kW po 30 minutach masz 46kW... zazwyzaj pod koniec ladowania powiedzmy 85% idzie juz maksem mozliwym na GW 50kW idzie max 48kW. Nagraj taki proces ladowania od 10% do powiedzmy 80% moze wtedy bedzie nam latwiej zrozumiec twoj problem, bo na razie naprawde ciezko. Tak jest w kazdym aucie EV, a podpowiem ze audi Q4 potrafi dosc dlugo ladowac sie na ionity np. 15kW bo mu zimno (wiem z ploteczek). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Prędkość ładowania - czy zwolniło??
Top