Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BYD
Inne modele, pozostałe pytania
Premiera BYD Atto 2
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="sebsek, post: 228131, member: 346"] Poza bardzo pozytywnymi wrażeniami z wnętrza należy jeszcze nadmienić, iż wersja Boost ma kompletne wyposażenie z kamerami 360, szklanym dachem (z roletą co istotne) czy pompą ciepła. Wiele osób pisze że cena jest wysoka ale moim zdaniem w porównaniu do konkurencji nie jest to prawda. Dla mnie konkurencja to: ID3 52kwh cena od 148 000 w wersji Plus ale niektórych elementów wyposażenia z Atto 2 nie można nawet dokupić, a inne zwiększają różnicę w cenie. MG4 51kwh w cenie 130 000 jest dużo biedniej wyposażone niż bazowa wersja Atto 2 za te same pieniądze, a w jakości wykończenia różnica jest ogromna. EV3 po rabatach z baterią 55kwh udaje się obecnie wyrwać za jakieś 148 tys. ale tu również dużo bardziej plastikowo i gorzej z wyposażeniem. Niestety nie miałem okazji dłużej pojeździć ale te 30 min pokazało, że auto potrafi być niesamowicie oszczędne. I w takim wypadku może się okazać, że przy jeździe miejsko/podmiejskiej do której to auto zostało stworzone, bateria jest w zupełności wystraczająca bo z żadnych powyższych konkurentów wiele ponad 300km i tak nie zrobimy. Ale aby nie było tak różowo są też wady :) : Dość gumowy układ kierowniczy i raczej miękkie zawieszenie. Na pewno nie jest to gokartowość MG4 czy ID3. Fotel jest, jak to w BYD, bez regulacji zagłówka co może nie być idealne dla wszystkich. A także jest wykonany z bardzo miłej w dotyku ale jednak plastikowej krowy w związku z tym w lecie można nieźle popłynąć niczym w Tesli :) Inteligentny aktywny tempomat za bardzo ingeruje w ruchy kierownicą więc jak dla mnie lepiej używać tej wersji mniej inteligentnej czyli zwykłego ACC. Dodatkowo nie rozumiem jak można udostępniać tylko zuzycie z ostatnich 50km lub krótszego odcinka jeśli skasujemy ten komputer. Ale absolutnie nie ma czegoś co jest standardem u innych czyli podgląd danych z dowolnego odcinka lub od ładowania. Podsumowując jeśli ktoś szuka dobrze wykończonego i wyposażonego auta stricte do miast to nie ma chyba obecnie lepszej oferty na rynku pod względem stosunek jakości do ceny. A dodatkowo warunki gwarancji, które przebijają całą konkurencję: [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BYD
Inne modele, pozostałe pytania
Premiera BYD Atto 2
Top