Premiera MG4?

Ex30

Posiadacz elektryka
Marek z Chin jest więcej nie tylko MG.
No i przecież nie kupuję, zwłaszcza takich, co do których mam wątpliwości.
Piszecie, że ta lepsza, więc dopytuję na czym ta lepszość polega, żeby te wątpliwości rozwiać.
Zamiast strzelać focha, że kogoś UK nie interesuje (bo przecież nie jest oczywiste, że jakby interesowało to pisał by na grupach o UK), można podać jakieś rzetelne argumenty ZA.
 

Ex30

Posiadacz elektryka
Rzeczywiście, 'planeta PL' rządzi się swoimi prawami... i jak szlag trafi polskiego przedstawiciela mimo, że gdzie indziej samochód jest sprzedawany na pęczki, to będzie problem... Tylko, że to nie będzie wina MG.

A propos: MG to SAIC, a SAIC to:
No to co właśnie?
Mam iść do Chin się z nimi sądzić w razie czego?

Już jedyni tacy w Polsce byli, wybudowali kawałek autostrady, a raczej próbowali wybudować.
A potem trzeba było ich ścigać po chińskich sądach, żeby wyegzekwować chińskie gwarancje bankowe.

Nie stać mnie niestety na chińskich prawników, dla tego pytam, czy mają majątek w EU.
 

Ex30

Posiadacz elektryka
Dealer popularnej marki też może się zawinąć i co wtedy zrobisz - u innego nie skorzystasz z rękojmi.
Jasne.
Ale przyznasz, że jest większa szansa, że się zawinie dealer marek, które się nie sprzedają,( do tego nie ma części do naprawy, a z racji niszowej ilości sprzedanych, nie ma też za bardzo czego naprawiać, a importer olał realizację gwarancji), niż dealer Renault, Skody, czy innego Vw lub Forda, prawda?
 

luki

Posiadacz elektryka
Niewątpliwie, na obecną chwilę, największym atutem jest cena. Nie jestem na etapie kupowania auta, ale prawdopodobnie bardzo mocno bym rozważał to auto (technicznie mam wrażenie, że to clon ID.3).
Jeżeli cena wychodzi (po dopłatach, VAT-ach,...) ok 75k netto, i do tego można być tylko użytkownikiem (najem terminowy) i nie martwić się odsprzedażą czy ceną za 2-3 lata, to chyba się nie ma co zastanawiać.
Z awaryjnością to niestety loteria, ale tak ma każda marka
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Piszecie, że ta lepsza, więc dopytuję na czym ta lepszość polega, żeby te wątpliwości rozwiać.
Zamiast strzelać focha, że kogoś UK nie interesuje (bo przecież nie jest oczywiste, że jakby interesowało to pisał by na grupach o UK), można podać jakieś rzetelne argumenty ZA.

Czekaj, czekaj...
A jakie źródło według Ciebie będzie najlepsze aby coś się dowiedzieć na temat samochodu jeśli nie forum w kraju, gdzie jest on sprzedawany od 1,5 roku i ma sporą popularność (bo to w sumie 'angielska' marka)? Tam więc na pewno znajdziesz info o zaletach i wadach tego samochodu z pierwszej ręki.

Co do samej marki i jej przedstawicielstwa w Polsce to ewentualne problemy rozwiązuje (czytaj: powinno) polskie prawo konsumenckie i kodeks cywilny i marki X, Y czy Z (nawet gdyby miała zwinąć się z PL) nie ma tu co obarczać bo za MG pojawi się BYD, Nio itp, które też są 'chińskie' i 'nowe',a które na Zachodzie Europy są sprzedawane. Po drugie w razie 'W' są kraje ościenne (wiem to nie argument ale Teslarze niedawno jeszcze jeździli do Berlina ;) jak serwisu w PL nie było)

Mam więc wrażenie, że robisz burzę w szklance wody. Samochód jest jaki jest (z jego zaletami i wadami), cena jest rewelacyjna, ale nikt chyba nie oczekuje po tym samochodzie byciem rywalem dla Tesli (choć paru klientów może jej odebrać - bo patrz 'cena')
 

Ex30

Posiadacz elektryka
Czekaj, czekaj...
A jakie źródło według Ciebie będzie najlepsze aby coś się dowiedzieć na temat samochodu
O sam samochód nie pytałem, bo już wiem z wielu źródeł, ze jest ok.
np. jako że Michał zazwyczaj trafia w moje odczucia to trochę mnie uspokoiło:

To czego się bardziej boję, to dystrybucja, serwis i utrzymanie w Polsce.
Czyli tego samego co w przypadku Tesli by było.

Trochę boję się casusu Seresa itp.

P.S.
Lepiej chyba robić burzę i pytać zawczasu, niż się potem przejechać po zakupie, nie sądzisz?
Porównuję do EX30 np. i innej bezpośredniej konkurencji, nie do Tesli.

P.S.2
Opinie o samochodach z UK totalnie mnie nie interesują, jako że cała angielska popularna motoryzacja (nie piszę tu o Astonie), to antyprzykład tego jak się powinno robić samochody.
A mimo to ludzie je kupowali i nawet czasem chwalili.
Skutek był taki, że padły wszystkie marki co do sztuki.
 

inter

Pionier e-mobilności
O sam samochód nie pytałem, bo już wiem z wielu źródeł, ze jest ok.
np. jako że Michał zazwyczaj trafia w moje odczucia to trochę mnie uspokoiło:

To czego się bardziej boję, to dystrybucja, serwis i utrzymanie w Polsce.
Czyli tego samego co w przypadku Tesli by było.

Trochę boję się casusu Seresa itp.

P.S.
Lepiej chyba robić burzę i pytać zawczasu, niż się potem przejechać po zakupie, nie sądzisz?
Seres już na początku był na przegranej pozycji, wszyscy narzekali, a MG4 nie ma tak złych opini.
 

Robur82

Posiadacz elektryka
Rzeczywiście, 'planeta PL' rządzi się swoimi prawami... i jak szlag trafi polskiego przedstawiciela mimo, że gdzie indziej samochód jest sprzedawany na pęczki, to będzie problem... Tylko, że to nie będzie wina MG.

A propos: MG to SAIC, a SAIC to:




Czytasz coś w ogóle czy tylko krytykujesz:

7 lat gwarancji, 7 lat bezpłatnych przeglądów i 7 lat assistance w cenie.
bez limitu przebiegu?
 

Najnowsze dyskusje

Top