Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Problem z aktualizacją - sdCardInitFailure
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="EVOwner, post: 138845, member: 2873"] Ostatecznie nie zdecydowałem się na reinstalacje ale została ona zrobiona w serwisie. Nie rozwiązała ona problemu bo żadna się nie udała. Po 8 godzinach spędzonych w serwisie, kilku próbach reinstalacji, instalacji nowej wersji panowie stwierdzili że jeden dzień na naprawę to za mało bo muszą wymienić kartę SD do której dostęp w TM3H nie jest łatwy i muszą rozkręcić pół samochodu :( Sic … przecież komunikat o tym mówił od początku … Będę dawał znać jak sytuacja się zakończy o ile za kilka dni. Btw: obsługa w serwisie to porażka, na ten moment najgorsza z jaką miałem przyjemność w ciągu 30 lat posiadania i serwisowania aut w ASO. Przez 8 godzin nie podano mi żadnych informacji poza tym że naprawa w toku. Choćby takiej że nie wiedzą co jest. Na koniec dnia dopiero przy zamknięciu serwisu tylko informacja że auta nie będzie i dają zastępcze ( notabene kompletnie nie przygotowane, zimne stojące na mrozie więc o lądowaniu szybkim można zapomnieć i kolejny czas stracony pod serwisem, brak płynu do spryskiwaczy, opony z niskim ciśnieniem w oponach, brudne jakby ktos brał udział w rajdzie Paryż-Dakar) Brakowało nawet kabli do ładowania. Jedyny plus to darmowe SC, ale limit dzienny 350km czyli nawet do domu nie starczyło wg umowy. Coś co mnie zaskoczyło to brak info kiedy auto zostanie naprawione, ale jak naprawią to mam 24h na odbiór i zwrot auta zastępczego . Na informację że to niepoważne, mam 5h jazdy do nich w jedną stronę i nie mogę sobie pozwolić na bycie dostępnym tylko dla nich tylko info że taka polityka firmy… Rozumiem że są sytuacje gdzie brak wiedzy itp ale empatią do ludzi i komunikacja więcej by załatwili. Auto ma 4 tygodnie więc frustracja jest :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Problem z aktualizacją - sdCardInitFailure
Top