ad1. tak, soft już teoretycznie wchodzi do użycia więc lada dzień
ad3. PZU ale nie w PZU. tzn mamy specjalistów którzy wiedzą co ubezpieczają. koszty nie odbiegają od aut o podobnej wartości ale zależą od miasta i twoich danych
ad4 bardzo losowo ale średnia to: długo
ad5 audio nie, wideo tylko w czasie rzeczywistym, nie wysyła tego do siebie i nie nagrywa,
ad6 o ile dobrze pamiętam to zmieniło się to niedawno i kupujący nie ma korzyści finansowych tylko FSD na próbe
ad7 na hak zdecydowanie
ad8 można, ale relingi są dosyć trudnodostępne od tesli, a potem to już montujesz co chcesz, belki, trumne, rower i jazda
ad9 nie jest i tesla celowo tego nie podaje żeby niepotrzebnie nie mieszać ludziom w głowie. jest jednak jedna ważna różnica, RWD mają baterię LFP która ma troche zalet i troche wad i należy ją ładować do 100%, AWD mają tradycyjne baterie lit-jon których nie powinno się ładować do 100% jeśli nie potrzebujesz
ad10. rynek aut używanych to dziki zachód a za 8 lat niewiadomo co będzie ale masz 8 lat gwarancji na baterię więc możesz się spodziewać max 30% utraty pojemności choć życie pokazuje że po 150tys degradacja sięga 10%
ad11 best car ever tylko sporo wiedzy do wchłonięcia, choć nie wiem czy 3jka dzieci w tym wieku zmieści Ci się z tyłu wygodnie na trasie
ad12 nic choć ilość rzeczy które można kupić na rynku z akcesoriami jest olbrzymia, głównie z powodu prostego konfiguratora w którym nie masz żadnego wyboru oraz tego że tesla nie robi problemu z modyfikacjami auta