Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Prośba o podzielenie się wiedzą, doświadczeniem - ZAKUP Y
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="miksell, post: 140315, member: 1245"] 1. W 2023 wszystkie z Berlina miały matrixy, ale nie działały tak jak powinny. Tzn wyświetlały napis TESLA podczas pokazu świateł. Podobno ma wyjść aktualizacja w której zrobią z tego światła adaptacyjne. Jest to kwestia homologacji. Pożyjemy zobaczymy. 2. Ja ściągnąłem kilkanaście ofert, wybrałem najlepsza która spełniała moje oczekiwania. 3. Ja mam ubezpieczanie załatwione przez leasingodawcę. Może da się taniej, ale było szybko. Tesla bardzo naciska na szybki odbiór auta a wtedy nie masz czasu na szukanie ubezpieczenia. 4. Ja wybrałem firmę leasingową która to ogarnia. Wiem, że dopłatę mi już przyznali, teraz czekam na zwrot. 5. Na pendrive/dysk nagrywa się tylko wideo. Audio się nie rejestruje (przynajmniej oficjalnie) 6. W moim przypadku obniżyło cenę o 1000 zł. Ale To się zmienia więc musisz obserwować temat. 7. Osobiście brałbym na hak. Tesle są przygotowane do montażu, mają klapkę w zderzaku ale nie ma belki haka ;-) 8. Słyszałem o rozwiązaniu na przyssawkach do szyby. Ale nie widziałem tego. Widziałem za to bagażnik na hak i jest to ok. Przy bagażniku dachowym na pewno będziesz mieć większe zużycie energii, na haku powinno być porównywalne. 9. Standard Range ma baterię LFP, ok 60kW. Long range ma 80kW. W SR bateria teoretycznie może być ładowana do 100% i ponoć ma mniejsza degradację. W LR zaleca się ładowanie baterii w zakresie 20-80%. Jeśli jeździsz po trasach może to mieć znaczenie bo będziesz zmieć większy zasięg, jeśli użytkujesz auto wokół komina i mas gdzie ładować, to nie poczujesz specjalnej różnicy w użytkowaniu. ale... w LR masz lepsze przyśpieszenie 5,0s vs 6,9s oraz napęd na 4 koła. 10. Tego nikt nie wie. Myślę jednak, że pojawi się coraz więcej firm które będą regenerować baterie. Na ten moment jest sporo Tesli które mają już 10 lat i dalej jeżdżą. Weź pod uwagę fakt, iż elektryki mają znacznie mniej części, tzn: brak wydechu, rozrządu, turbiny, wtrysków, rozruszników, dwumas, FAPów i DPFów. Na przestrzeni kilku lat może się okazać, iż zaoszczędzisz na nowa baterię ;-) 11. Ja kupiłem SR. Teraz trochę się zastanawiam czy nie byłoby lepiej dopłacić do LR z uwagi na to iż ma lepsze przyśpieszenie i napęd 4x4. Ale i tak jestem w 100% zadowolony. 12. żadnych wad nie miałem. Kupiłem: tacki do konsoli za ok 130 zł, opony zimowe za ok 3600 zł, wall connector tesli za ok 2300 zł. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Prośba o podzielenie się wiedzą, doświadczeniem - ZAKUP Y
Top