Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Prowadzenie highlanda
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Jeffero, post: 178070, member: 3497"] U mnie przy 7.3k przebiegu co raz częściej kierownica po puszczeniu wraca nie do "zerowej" pozycji, tylko zostaje skręcona minimalnie w prawo, przez co mnie znosi. Gdy skręce w lewo i wracam na środek to z reguły wraca do jazdy prosto, a gdy skręce w prawo i puszczę kierownicę to nie wraca do tej zerowej pozycji, tylko znosi lekko w prawo. Nie wiem na ile to problem zawieszenia, geometrii, czy może jakiś banał do wyregulowania w samej kierownicy. Totalnie się nie znam, mało samochódów w życiu przetestowałem, ale generalnie mogę potwierdzić, że wrażenia są inne niż po wyjeździe z salonu (mimo że na start miałem problem z wibracjami przy autostradowych prędkościach - dalej go mam, ale mniejszy po wyważeniu). Btw może wiecie czy przy wyważenie w serwisie opisanym jako "Balance, Road Force" obejmuje to też sprawdzenie geometrii? Dwa razy mi już to robili w Berlinie, wydaje mi się że po drugiej takiej wizycie ten luz i niewracanie do wyjściowej pozycji kierownicy się wzmocniło, i za późno o tym pomyślałem by ich dopytać. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Prowadzenie highlanda
Top