Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Przejściówka CHAdeMO CCS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 50679, member: 127"] Robił takie testy. Podpinał baterie z EV spięte w szeregu tak, żeby dawały 230V DC i auto łykało bez protestów. Testował na leafie i amperze. Oczywiście przez EVSE. Podobne testy robił z panelami PV w słoneczny dzień - spiął szeregowo kilka sztuk żeby dały ponad 200V i podał bez falownika przez EVSE bezpośrednio do auta. Zadziałało. Moim zdaniem ryzyko w takiej sytuacji jest w samym EVSE, bo stycznik w EVSE jednak może się wtedy skleić (ma znacznie niższą obciążalność DC niż AC). Trzeba się upewnić, że poprawnie zakończymy sesję ładowania zanim rozłączymy obwód. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Przejściówka CHAdeMO CCS
Top