Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
przenośna ładowarka DC (CCS2)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 222393, member: 127"] Ale to jest normalne i zawsze to występuje. Kiedyś to już tłumaczyłem. Tak naprawdę mocne obciążenie jednej fazy nie tyle "podbija" napięcie na pozostałych fazach, ile N... przestaje być nautralne (o ile można to tak określić). Przewody nie mają zerowej rezystancji. Siłą rzeczy przy dużym obciążeniu na dwóch końcach przewodu N pojawia się różnica potencjałów. Ta różnica zależy od długości przewodu i jego przekroju. A jako iż między fazami istnieje przesunięcie fazowe, to takie "przesunięcie" N powoduje, że widzisz większą różnicę potencjałów pomiędzy innymi fazami a tymże "przesuniętym" N. Gdybyś sprawdził miernikiem napięcie nie pomiędzy zerem a fazą ale pomiędzy PE a fazą to już nie będziesz widział podwyższonego napięcie na pozostałych fazach. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
przenośna ładowarka DC (CCS2)
Top