Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
przenośna ładowarka DC (CCS2)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ev3, post: 235834, member: 2602"] Wręcz przeciwnie, specjalnie się cofnąłem do tego posta, żeby zobaczyć po co ten bezsens. A jedyny jad jaki się pojawił, to w Twoim poście...... Reasumując - gdyby to miało dać 30-50 kW to inna bajka. Dla dodatkowych 10 - gra nie warta świeczki totalnie. A harleya i tak się nie da ponoć naładować.... Nie trzeba się zgadzać oczywiście, każdy patrzy ze swojego punktu widzenia. Ja np. do Ionity mam ze 2 km, po asfalcie z 5. Do tego z elektrycznych jednośladów tylko rowery. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
przenośna ładowarka DC (CCS2)
Top