Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
przenośna ładowarka DC (CCS2)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kierowca23, post: 236670, member: 3789"] Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia :) To co w jednych instalacjach może wychodzić nieopłacalne, w innym miejscu okazuje się najprostszym i najwygodniejszym sensownym rozwiązaniem jakiejś sytuacji. Jak u prosumenta asymetria obciążenia przy 1F-ładowaniu podbija napięcia sąsiednich faz powyżej 253 V i wywala cały system PV 20kWp warty ciężkie pieniądze (bo OSD przez 30 lat zaniedbywał w tym miejscu rozwój sieci), to doinwestowanie nawet tych 9k na specjalistyczną ładowarkę (używaną do kilku EV) może być całkiem sprytnym i szybkim rozwiązaniem problemu. Osobiście podziwiam to rozwiązanie. Też chciałbym mieć taką ładowarkę u siebie (bo auto ładowane 1F), ale warunki sieciowe mam inne (transformator jest tylko 100m dalej, a na dachu dużo mniejsza moc PV) i ekonomia już mi się zupełnie nie spina. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
przenośna ładowarka DC (CCS2)
Top