Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
przenośna ładowarka DC (CCS2)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="szczur333, post: 236725, member: 1512"] ja 4 lata AUTEM i mialem 3-4 razy takie cos, wciaz malo, systacja zmienia sie z e-moto - tu czesto jest spontan - na codzien ladujesz na 80% a potem te 20% przed trasa naladowac to w HD 2h ponad, a w Energice 1h Energici juz nie pamietam krzywej, ale HD ciagnie do samego 100% 6kW, wczesniej moze troche wiecej a nawet te 6kW daje 80-100% to 20 min gorzej, lakieru nie sprzedasz w razie W ;) ja zupelnie nie rozumiem narzekan na cene - ludzie instaluja wallboxy + zabezpieczenia nierzadko za 2-3-4k, kiedys polecali taka ladowarke specjalna gdzie z dwoch faz robi sie jedna mocna - tyle ze tam bylo ograniczenie chyba na 8kW max - i kosztowala 6-7k - teraz sprawdzalem i cena 5k , stanialo z tym ze kiedys DC kosztowala 15-20k, teraz taka dc jak moja to jest 7k, ja kupilem na chinski nowy rok to jescze byla promka na 100 usd, wiec jeszcze taniej [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
przenośna ładowarka DC (CCS2)
Top