Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Tematy ogólne
Przetwornica dwukierunkowa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="wojtekp, post: 12223, member: 412"] nawet gdyby to nie miało być zasilanie awaryjne używane rzadko lub podczas katastrofy, to i tak na zużycie akumulatora (każdego) nie tylko wpływa to ile prądu przez niego przeszło ale jak jest używany. Rozładowywanie i ładowanie niezbyt szybkie, i nie do zera zużywa nieporównywalnie mniej. Dodatkowo nie zapominaj, że akumulator nawet jakby stał i nic nie robił się zużywa. Podobnie zima. Mróz ZMNIEJSZA zużycie akumulatora jak stoi i nic nie robi. Akumulator naładowany i oziębiony ma tą samą (!) pojemność i lekko wyższe (!) napięcie. Problemem jest wyższy opór wewnętrzny i to znacznie co zwiększa straty w akumulatorze - tym bardziej im bardziej będziesz cisnął samochód. No i grzanie kabiny zwiększa pobór. No i próba ładowania szybką ładowarką w zimie to raczej będzie katastrofa dla akumulatora. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Tematy ogólne
Przetwornica dwukierunkowa
Top