Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Tematy ogólne
Przetwornica dwukierunkowa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="wojtekp, post: 12247, member: 412"] Jak ktokolwiek nie wierzy proszę wziąć naładowany dowolny akumulator - ołowiowy, litowy itp. Po ładowaniu do pełna odczekać z godzine aby wszystko się "ustabilizowało". Zmierzyć woltomierzem napięcie - czyli nieobciążonego Zmierzyć woltomierzem napięcie przy obciążeniu znacznym obciążeniem. Zamrozić w zamrażalniku. Zmierzyć woltomierzem napięcie. Będzie wyższe. Zmierzyć woltomierzem napięcie przy obciążeniu znacznym obciążeniem. Będzie niższe z powodu oporu wewnętrznego. Jeśli obciążenie będzie nieduże - wygra wzrost napięcia spowodowany mrozem. Uzyskamy więcej energii z takiego akumulatora. Nieduże obciążenie w/g mnie dla samochodu elektrycznego to delikatna jazda po mieście na przykład. W renault jest opcja za niewielką dopłatą podgrzewanej kierownicy i grzania dupy kierowcy. W tej sytuacji mogę jeśli chcę oszczędzać prąd nie grzać szczególnie całego samochodu i nie zmarzne. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Tematy ogólne
Przetwornica dwukierunkowa
Top