Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Tematy ogólne
Przetwornica dwukierunkowa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
[QUOTE="wojtekp, post: 12260, member: 412"] 1) Nigdy nie kupie żadnego samochodu tej firmy. Niezależnie od mojego stanu finansowego. 2) Nigdy nie będe inwestował w ich akcję. Nie znam się na psychologii marketingu aby wiedzieć kiedy wzrosną a kiedy spadną. A tylko od tego to zależy. 3) Nie interesuje mnie co mówi ta firma i światowej klasy mistrz marketingu Elon Musk mówi ani to jaki to ma związek z rzeczywistością. 4) Każda firma i to co mówi, w szczególności tesla, stoi poniżej Stwórcy, który stworzył prawa fizyki :) Mógłbym się wypowiedzieć jakbym wiedział naprawde jak to działa, znał tych inżynierów co to robią. Nie znam. Ale niezależnie od mojego wstępu i mojego zdania na temat tego producenta co ma "gigafabryki" ;) proponuje po prostu abyś na spokojnie przeanalizował to co piszę i to co sam wiesz na rozum. Bo mam wrażenie, że jednak nie ma tu żadnej sprzeczności. Po prostu powszechna "wiedza" jest bzdurna, i jak napisałem fakty, to się od razu oburzyłeś że gadam bzdury, a sam jednym zdaniem potwierdziłeś że nie (że napięcie ładowania się podbija do zimnego a obniża do ciepłego). Zapewniam cie, że żadnych bzdur tu nie ma. Bzdurna jest powszechna pseudowiedza oparta na ogólnikach i skrótach myślowych, bez jakiegokolwiek głębsze